• Mammanhär

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni? Är på bim+3
    Jag vet att man inte ska bryta upp testen meeeen gjorde de ändå. Hade inte gjort de om jag varit osäker på första testet.. 😅
  • Embarazada
    Mammanhär skrev 2023-07-24 13:46:34 följande:
    Vad tror ni? Är på bim+3
    Jag vet att man inte ska bryta upp testen meeeen gjorde de ändå. Hade inte gjort de om jag varit osäker på första testet.. 😅
    Negativt skulle jag säga tyvärr.
  • Cashili33
    Vad tror ni? Är på bim+3
    Men vad visade veckoindikatorn? 
  • Cashili33
    Vicki89 skrev 2023-07-23 07:23:38 följande:
    Inzoomat.
    Ser ngt svagt 

är det ett testa tidigt eller vanligt ? 
  • Lojsan DN
    Vad tror ni? Är på bim+3

Den stickan med ett streck ska vara starkare än det ljusaste strecket på den stickan med 2 streck. Då börjar den känna av hcg. 

Ju starkare ju mer hcg naturligtvis. Så här såg mitt test ut och då visade det 1-2 veckor, det är en aning mörkare 

• Mammanhär
    Lojsan DN skrev 2023-07-24 16:48:50 följande:

Den stickan med ett streck ska vara starkare än det ljusaste strecket på den stickan med 2 streck. Då börjar den känna av hcg. 

Ju starkare ju mer hcg naturligtvis. Så här såg mitt test ut och då visade det 1-2 veckor, det är en aning mörkare 

Aah. När plussade du? Innan eller efter bim? 😊
  • Lojsan DN
    Mammanhär skrev 2023-07-24 17:53:19 följande:
    Aah. När plussade du? Innan eller efter bim? 😊
    Jag plussade innan bim, men det slutade i mf nu i maj tyvärr. 
  • Mammanhär
    Lojsan DN skrev 2023-07-24 18:29:22 följande:
    Jag plussade innan bim, men det slutade i mf nu i maj tyvärr. 
    Tack för svar. 
    Beklagar. Hade nyligen också ett missfall. 
  • Nommsan

Behöver lite åsikter.

Är i v 6+3 idag. Tog ett nytt digitalt och ett vanligt test. Testet visar fortfarande 2-3 och dom vanliga tycker jag har en stadig ökning (längst ner också från idag), men är inte 2-3 lite lite i denna veckan?

Någon som vet eller har erfarenhet? 

• cutepenguin
    Nommsan skrev 2023-07-25 08:06:52 följande:

Behöver lite åsikter.

Är i v 6+3 idag. Tog ett nytt digitalt och ett vanligt test. Testet visar fortfarande 2-3 och dom vanliga tycker jag har en stadig ökning (längst ner också från idag), men är inte 2-3 lite lite i denna veckan?

Någon som vet eller har erfarenhet? 

För mig slog det inte om till 3+ förens jag var i vecka 6+4. Jag tror, för min del, att det beror på att jag har närmare mellan ÄL och mens än vad som är mer normalt. Räknade jag från sista mensens första dag fick jag som sagt 3+ i vecka 6+4. Men räknade jag utifrån min ÄL (som 2+0) var jag i vecka 5+5 När jag fick 3+.

Kan det bero på något sånt? 🥰 Sen har jag läst många som fått 3+ sent, och vissa har inte fått det alls trots hälsosam graviditet. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester