• Syskonförsök

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Åh vad tråkigt! Kram!

HejEllie skrev 2023-07-16 13:09:29 följande:

En liten update: verkar tyvärr sluta med MF denna gång trots allt. Började blöda rätt ordentligt nu. Men hade på känn att det inte var så stabilt i och med att jag redan haft en blödning som kändes lite för mycket för att vara en vanlig nidblödning. 

Trist såklart när man tagit ett positivt test och börjat hoppas, även om det var väldigt oväntat och inte särskilt planerat. 

Bättre lycka nästa gång! 

• cutepenguin
    HejEllie skrev 2023-07-16 13:09:29 följande:

En liten update: verkar tyvärr sluta med MF denna gång trots allt. Började blöda rätt ordentligt nu. Men hade på känn att det inte var så stabilt i och med att jag redan haft en blödning som kändes lite för mycket för att vara en vanlig nidblödning. 

Trist såklart när man tagit ett positivt test och börjat hoppas, även om det var väldigt oväntat och inte särskilt planerat. 

Bättre lycka nästa gång! 

Beklagar verkligen ❤️ 

• Mammanhär

Tog detta test på äl+7 

Såg en väldigt svag skugga. Slängde testet. Ett par timmar senare när jag skulle slänga nåt annat såg jag testet som blivit lite mörkare i färg? Är blått streck. Brukar cb tidiga ge spökatreck? Brukar de bli mörkare med tiden.
    Har ändrat skärpan på 2 av bilderna..
  • Maymom
    Mammanhär skrev 2023-07-18 11:06:13 följande:
    Tog detta test på äl+7 

Såg en väldigt svag skugga. Slängde testet. Ett par timmar senare när jag skulle slänga nåt annat såg jag testet som blivit lite mörkare i färg? Är blått streck. Brukar cb tidiga ge spökatreck? Brukar de bli mörkare med tiden.
    Ja de brukar ge spökstreck. 
  • Embarazada
    Mammanhär skrev 2023-07-18 11:06:13 följande:
    Tog detta test på äl+7 

Ja, det är därför du inte ska avläsa dom efter tiden som står i bruksanvisningen.
  • Anna4732

kan ni se något? dpo 12 idag, BIM -2. Haft molvärk sedan 3-4dagar, svagt illamående och sjukt trött. Har ej ont i brösten som var mitt första symptom med dottern. 
  • Syskonförsök

Japp. De ser ut som ett plus🥰

Anna4732 skrev 2023-07-18 12:46:17 följande:
    kan ni se något? dpo 12 idag, BIM -2. Haft molvärk sedan 3-4dagar, svagt illamående och sjukt trött. Har ej ont i brösten som var mitt första symptom med dottern. 
  • Embarazada
    Anna4732 skrev 2023-07-18 12:46:17 följande:

Tyvärr så litar jag inte på baby plan early då jag ofta fått såna där tydliga spökstreck. Så jag skulle rekomendera att testa med ett annat tidigt graviditetstest Hjärta

Bifogar em bild på hur mina spökstreck sett ut.

• Syskonförsök

Tyckte dock de där såg tydligare ut än vanliga spök! Men testa igen med morgonurin imorgon så ser du om de är starkare :) här är tidigt plus jag fått med babyplan förut 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester