-
Nej tyvärr. Hur tidigt?Miss Maria skrev 2023-07-15 20:14:37 följande:Ser ni nåt på detta. Väldigt tidigt !!
-
Syns det nåt här eller håller jag på att bli knäpp? Äl+9 tror jag, RFSU-test. Tog ett från apoteket också men det var helt blankt.
-
Jag ser :) så tidigt kan testet visa lite olika. De finns ultratudigt digitalt du kan ta med clearblue men annars bara prova imorgon igen och se om de är starkare:
Visslar skrev 2023-07-16 08:32:45 följande:Syns det nåt här eller håller jag på att bli knäpp? Äl+9 tror jag, RFSU-test. Tog ett från apoteket också men det var helt blankt.
-
Ser på det ena och svagt svagt på det andra. ÄL+9 är ju tidigt att testa så känns som styrkan stämmer utifrån det. Ta nytt om 2 dar så tror jag det kommer vara tydligt😊Visslar skrev 2023-07-16 08:32:45 följande:
Syns det nåt här eller håller jag på att bli knäpp? Äl+9 tror jag, RFSU-test. Tog ett från apoteket också men det var helt blankt.
-
Syskonförsök skrev 2023-07-16 08:42:09 följande:
Jag ser :) så tidigt kan testet visa lite olika. De finns ultratudigt digitalt du kan ta med clearblue men annars bara prova imorgon igen och se om de är starkare:
Maymom skrev 2023-07-16 08:43:46 följande:Ser på det ena och svagt svagt på det andra. ÄL+9 är ju tidigt att testa så känns som styrkan stämmer utifrån det. Ta nytt om 2 dar så tror jag det kommer vara tydligt😊
Tack snälla för svar, har tagit en miljon tester senaste året så litar inte på vad jag ser haha.
-
Åh vad kul att de händer något då. Hur länge har ni försökt?❤️
Visslar skrev 2023-07-16 08:58:48 följande:Maymom skrev 2023-07-16 08:43:46 följande:Ser på det ena och svagt svagt på det andra. ÄL+9 är ju tidigt att testa så känns som styrkan stämmer utifrån det. Ta nytt om 2 dar så tror jag det kommer vara tydligt😊
Tack snälla för svar, har tagit en miljon tester senaste året så litar inte på vad jag ser haha. -
Jag ser inget då det blänker för mycket, vidare ser bilderna redigerade ut. Om så är fallet går det tyvärr inte att bedöma testet, då en redigerad bild blir missvisande.Aleeexa skrev 2023-07-15 21:36:48 följande:
Hej!!
Klipper in lite bilder, vad tror ni?
-
Slutade med p-piller för snart 2 år sen, fick ordning på mensen för ett år sen, men det känns ju så mycket längre!Syskonförsök skrev 2023-07-16 08:59:42 följande:
Åh vad kul att de händer något då. Hur länge har ni försökt?❤️
-
Så kul🥰🥰
Visslar skrev 2023-07-16 10:12:30 följande:Slutade med p-piller för snart 2 år sen, fick ordning på mensen för ett år sen, men det känns ju så mycket längre! -
En liten update: verkar tyvärr sluta med MF denna gång trots allt. Började blöda rätt ordentligt nu. Men hade på känn att det inte var så stabilt i och med att jag redan haft en blödning som kändes lite för mycket för att vara en vanlig nidblödning.
Trist såklart när man tagit ett positivt test och börjat hoppas, även om det var väldigt oväntat och inte särskilt planerat.
Bättre lycka nästa gång!