-
Tog ägglossnings tester som jag inte kunde tyda riktigt (första gången) men utifrån kropp o känslor så hade jag ägglossning 17-18 juli. Beräknad mens start om 6-7 dagar. Och så 9 dagar sen ägglossnin.svansmamman skrev 2023-07-27 13:53:10 följande:Det är absolut positivt! När är du i förhållande till BIM och äl? 🥰
-
Positivt visst? Håller det bredvid ett oanvänt för ville försäkra mig om att det inte fanns nåt streck innan redan. Testade å ÄL+9, hoppas på starkare i morgon 🙏
-
Tycker det ser positivt ut 😃Hejvärldenhej skrev 2023-07-27 18:45:33 följande:Positivt visst? Håller det bredvid ett oanvänt för ville försäkra mig om att det inte fanns nåt streck innan redan. Testade å ÄL+9, hoppas på starkare i morgon 🙏
-
Spökstreck? RFSU testa ofta på äl+9.
Bilderna är tagna efter tiden, men "strecket" såg likadant ut efter 2, 3 och 5 minuter.
-
Jag ser inte i syne eller? Är det vanligt med spök på CB ultratidigt? Äl+12 tror jag (bim-3 eller -4) -
Tycker det ser positivt ut ❤️Janbo skrev 2023-07-28 08:46:11 följande:
Jag ser inte i syne eller? Är det vanligt med spök på CB ultratidigt? Äl+12 tror jag (bim-3 eller -4)
vet inte om det är vanligt, men hade tagit test imorgon eller övermorgon igen ☺️ -
Jag ser tyvärr inget som liknar ett positivt streck. Jag har själv kört mycket med dessa tester så jag har läst av några stycken, men jag hoppas jag har fel! ❤️SeptemberB skrev 2023-07-28 08:02:28 följande:
Spökstreck? RFSU testa ofta på äl+9.
Bilderna är tagna efter tiden, men "strecket" såg likadant ut efter 2, 3 och 5 minuter.
-
Det är supervanligt med såkallade spökstreck på dessa tester, men just ditt tycker jag ser solklart positivt ut - och då är jag ändå av naturen skeptisk till främst cbs tidiga manuella tester då så många tycker sig se streck som egentligen inte betyder positivt. 🥰Janbo skrev 2023-07-28 08:46:11 följande:
Jag ser inte i syne eller? Är det vanligt med spök på CB ultratidigt? Äl+12 tror jag (bim-3 eller -4)
-
svagt men starkare än igår! Och har blå ton - kan det ändå vara spök?! Så taggad på att få testa i morgonbitti också
-
Ta ett digitalt istället så slipper du fundera på om det är spök! men tycker det ser positivt ut ☺️Hejvärldenhej skrev 2023-07-28 14:34:31 följande:
svagt men starkare än igår! Och har blå ton - kan det ändå vara spök?! Så taggad på att få testa i morgonbitti också