• Sparks729

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

svansmamman skrev 2023-07-27 13:53:10 följande:
    Det är absolut positivt! När är du i förhållande till BIM och äl? 🥰

Tog ägglossnings tester som jag inte kunde tyda riktigt (första gången) men utifrån kropp o känslor så hade jag ägglossning 17-18 juli. Beräknad mens start om 6-7 dagar. Och så 9 dagar sen ägglossnin. 
  • Hejvärldenhej
    Positivt visst? Håller det bredvid ett oanvänt för ville försäkra mig om att det inte fanns nåt streck innan redan. Testade å ÄL+9, hoppas på starkare i morgon 🙏

• Sparks729
    Hejvärldenhej skrev 2023-07-27 18:45:33 följande:
    Positivt visst? Håller det bredvid ett oanvänt för ville försäkra mig om att det inte fanns nåt streck innan redan. Testade å ÄL+9, hoppas på starkare i morgon 🙏

Tycker det ser positivt ut 😃
  • SeptemberB

Spökstreck? RFSU testa ofta på äl+9.
    Bilderna är tagna efter tiden, men "strecket" såg likadant ut efter 2, 3  och 5 minuter.

• Janbo

Jag ser inte i syne eller? Är det vanligt med spök på CB ultratidigt? Äl+12 tror jag (bim-3 eller -4)

• Sparks729
    Janbo skrev 2023-07-28 08:46:11 följande:

Jag ser inte i syne eller? Är det vanligt med spök på CB ultratidigt? Äl+12 tror jag (bim-3 eller -4)

Tycker det ser positivt ut ❤️
    vet inte om det är vanligt, men hade tagit test imorgon eller övermorgon igen ☺️
  • svansmamman
    SeptemberB skrev 2023-07-28 08:02:28 följande:

Spökstreck? RFSU testa ofta på äl+9.
    Bilderna är tagna efter tiden, men "strecket" såg likadant ut efter 2, 3  och 5 minuter.

Jag ser tyvärr inget som liknar ett positivt streck. Jag har själv kört mycket med dessa tester så jag har läst av några stycken, men jag hoppas jag har fel! ❤️
  • svansmamman
    Janbo skrev 2023-07-28 08:46:11 följande:

Det är supervanligt med såkallade spökstreck på dessa tester, men just ditt tycker jag ser solklart positivt ut - och då är jag ändå av naturen skeptisk till främst cbs tidiga manuella tester då så många tycker sig se streck som egentligen inte betyder positivt. 🥰
  • Hejvärldenhej

svagt men starkare än igår! Och har blå ton - kan det ändå vara spök?! Så taggad på att få testa i morgonbitti också

• HejsanJenny
    Hejvärldenhej skrev 2023-07-28 14:34:31 följande:

svagt men starkare än igår! Och har blå ton - kan det ändå vara spök?! Så taggad på att få testa i morgonbitti också

Ta ett digitalt istället så slipper du fundera på om det är spök! men tycker det ser positivt ut ☺️
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester