• Syskonförsök

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är den mellersta verkligen blank? Tycker jag ser något på den med?

Anna4732 skrev 2023-07-19 11:39:38 följande:

Tagit nya test nu. De två översta är totalblanka. Babyplan visar samma streck som tidigare, ser ut som ett plus, rätt starkt irl, men måste vara spök. Kommer aldrig köpa babyplan igen😅

• Embarazada

Tagit nya test nu. De två översta är totalblanka. Babyplan visar samma streck som tidigare, ser ut som ett plus, rätt starkt irl, men måste vara spök. Kommer aldrig köpa babyplan igen😅

Jag har gett upp hoppet helt angående babyplan pga alla dessa spökstreck.

Det kan ju såklart vara så att det faktiskt är något men du inte har hunnit få så mycket HcG men då ska de ju öka i styrka om du testar flera dagar.

Här kommer iaf en referensbild på hur ökningen kan se ut vid vid en graviditet.

• Alvedon83

Babyplan har ju alltid ett grått streck som syns i vissa vinklar, det syns även innan testet är använt.
  • Embarazada
    Let it Rain skrev 2023-07-19 22:42:19 följande:
    Vad tror ni? ÄL+15 och taget med morgonurin. 
    Det set positivt ut enligt mig :)
  • Syskonförsök

ser positivt ut:)

Fezer skrev 2023-07-20 11:14:39 följande:
    Dag 34 på cykeln(32 är normalt). Oklart när ÄL var. Vad tror ni?
  • Syskonförsök

Ser väldigt torkat ut? Kom strecket inom tid skulle jag säga att de är positivt men kom det efter tid skulle jag säga att de inte är något. :)

MR8692 skrev 2023-07-20 18:35:40 följande:
    Vad tror ni om det här? tog testet på fm dvs inte morgonurin.
  • mysnos

Hej på er, ny här! Vad tror ni om detta? Det är alltså ett clearblue extra tidigt graviditetstest. Ej tagit med morgonurin pga alldeles för ivrig!! Kommer självklart ta ett nytt test senare på beräknad mens men men... Tycker mig se två streck?! Inbillar jag mig?? Erfarenheter av clearblue ultratidigt?? 

Tacksam för all hjälp. tack!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester