• Jjjjjllo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kan inte citera dig men svar till syskonförsök 
    jag har fått Spökstreck innan med dom men aldrig med flera stycken efter varann därför försöker alltid ta test med olika LOT nummer så inte är fel på den produktionen. men får vänta och testa igen känns ändå positivt tanke på d blå breda streck hela vägen när fått spöksteck innan så har dom varit jätte smala som en tunn linje 

• Lillablåvalen
    Phie84 skrev 2023-09-07 19:49:10 följande:

De där e ett fint posetivt test i mina ögon! 

Kul å plussa så tidigt! Hur lång cykel har du? 

Åh, nu blir jag nervös! 4e barnet i så fall, om allt går bra. Skräckblandad förtjusning. Måste ta ett nytt test imorgon innan jag kan tro på det.

Min cykel är ca 31-33 dagar. Har alltid ägglossning på dag 19-20. Använder natural cycles, så har rätt bra koll. Har testat positivt Äl +7/8 med alla mina tre tidigare graviditeter. Så får se om det stämmer även denna gång.
  • Lillablåvalen

Varit helt inställd på att det svaga testet igår bara var ett spökstreck eller fel på testet. Men icke!

Tydligt ?gravid? på clear blue super early, bim -7. Chocken!!

• Phie84
    Lillablåvalen skrev 2023-09-08 16:38:45 följande:

Varit helt inställd på att det svaga testet igår bara var ett spökstreck eller fel på testet. Men icke!

Tydligt ?gravid? på clear blue super early, bim -7. Chocken!!

Sa ju att de va ett solklart plus Hjärta
    Grattis! 
  • PrettyTiedUp
    Lillablåvalen; grattis! Men bim-7, är det äl+7 för dig eller vilken äl dag? :) nyfiken, undrar när man törs börja testa :) jag är testoman.
  • Lillablåvalen
    PrettyTiedUp skrev 2023-09-08 18:22:48 följande:
    Lillablåvalen; grattis! Men bim-7, är det äl+7 för dig eller vilken äl dag? :) nyfiken, undrar när man törs börja testa :) jag är testoman.
    Tack!! Ja nu är det nog äl+8 och bim -7? Lite osäker på exakt hur man ska räkna! Men såhär ser det ut i min app:
  • Maymom
    Lillablåvalen skrev 2023-09-08 18:55:08 följande:
    Tack!! Ja nu är det nog äl+8 och bim -7? Lite osäker på exakt hur man ska räkna! Men såhär ser det ut i min app:
    Grattis! Hur ser grafen ut? Tänkte om det syntes på den att det tagit sig.😊
  • Kawa81
    Enligt appen är du idag på äl+8 dvs 8 dg efter äldagen, BIM-4 dvs första mensdagen är om 5dg.
    Grattis till + 🙏❤️, minns frf själv den dagen 😍 å är idag i v23(22+4)🥰 
  • Nomen123
    Ser precis ut som min 🙂
    Har du någon graf att bjuda på?
  • Nomen123
    Tack!! Ja nu är det nog äl+8 och bim -7? Lite osäker på exakt hur man ska räkna! Men såhär ser det ut i min app:i 
    Härligt att de tagit sig med nr 4 💛🙌 har ni försökt länge? Har du några symtom? 🙂
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester