• svansmamman

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

knäpptjej skrev 2023-09-06 17:49:58 följande:
    Lite osäker på hur mycket det syns här men här är samma test några timmar senare, alltså när tiden gått ut.. halva är ett tydligt blått streck och halva är liksom smalt men också blått.. någon som fått liknande?
    inom tiden så tyckte jag se ett streck men jättte svagt o bara i vissa vinklar typ..
    Supervanligt hos dessa tester. Strecket ska vara lika brett som kontrollstrecket och jämnt i färgen för att vara positivt, vilket ditt inte är. De första bilderna du la upp är bara färgrester. ❤️
  • knäpptjej

Tack hörni för svar ❤️ Jag får ta ett nytt imorgon helt enkelt så får vi se. sist när jag fick ett streck efter tiden gått ut så var jag faktiskt gravid är väl därför jag blev lite fundersam nu. 

• Jjjjjllo

Dålig bild har varken bra ljus eller kamera men vad tycker ni? spökstreck, positivt, negativt? Tagit 4 test med samma resultat 
  • Jjjjjllo
    Jjjjjllo skrev 2023-09-07 18:36:13 följande:
    Dålig bild har varken bra ljus eller kamera men vad tycker ni? spökstreck, positivt, negativt? Tagit 4 test med samma resultat 
    4 test från olika förpackningar 2 av dom hade samma LOT nr dock 
  • Lillablåvalen

Jag är på ÄL +7/8 idag. Tog ett RFSU testa tidigt och ett svagt streck kom fram efter cirka 4 minuter. Är det bara jag som ser det svaga strecket? Har ni varit med om att RFSU testa tidigt visat falskt positivt?

• Jjjjjllo
    Lillablåvalen skrev 2023-09-07 18:40:54 följande:

Jag är på ÄL +7/8 idag. Tog ett RFSU testa tidigt och ett svagt streck kom fram efter cirka 4 minuter. Är det bara jag som ser det svaga strecket? Har ni varit med om att RFSU testa tidigt visat falskt positivt?

Kan se strecket väldigt tydligt tror nog den är positiv, har ingen som helst kunskap om dom testen dock 
  • Syskonförsök

det ser ut att vara positivt 

• Nomen123

Häftigt att pluss så tidigt tycker jag 🤩 jag ser verkligen strecket 💛 Grattis!
  • Syskonförsök

Jag har så svårt för dessa test fö tycker många varit positiva som visat vara spök men det ser ut att vara något :)

Jjjjjllo skrev 2023-09-07 18:36:13 följande:
  • Phie84

De där e ett fint posetivt test i mina ögon! 

Kul å plussa så tidigt! Hur lång cykel har du? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester