• Maymom

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Finmamma skrev 2023-09-04 15:53:26 följande:

Tack snälla för svar. Här kommer en ny, rakt uppifrån och utan filter.

Negativt.
  • Gggggggs

2 sista bilderna är screenahots från video och den första är samma test men flera timmar efter försökte ta bild i bättre ljus, testa 2 vanliga cb o såg jätttteeee jätttee svagt streck så testa cb testa tidigt o fick detta, har ca 5-6 dagar kvar t missad mens 
  • Cashili33
    Gggggggs skrev 2023-09-05 06:22:08 följande:
    2 sista bilderna är screenahots från video och den första är samma test men flera timmar efter försökte ta bild i bättre ljus, testa 2 vanliga cb o såg jätttteeee jätttee svagt streck så testa cb testa tidigt o fick detta, har ca 5-6 dagar kvar t missad mens 
    Ser tyvärr inget 
  • Gggggggs
    Cashili33 skrev 2023-09-05 06:30:32 följande:
    Ser tyvärr inget 
    Ska ta en ny idag eller imorgon testet är 2 dgrr sedan jag tog men har inte tålamod haha är dock inte en planerad om det skulle va nått svårt att ta bild syns mer i verkligheten o den e ett blått streck jag såg även sambon såg den så vi får se
  • Contessa

Hej! 

Tidigt ännu, men är det någon som tycker sig se något? Jag tyckte mig nämligen det.  

Tack på förhand! Ska testa om några dagar igen

• Gggggggs
    Contessa skrev 2023-09-05 08:55:30 följande:

Hej! 

Tidigt ännu, men är det någon som tycker sig se något? Jag tyckte mig nämligen det.  

Tack på förhand! Ska testa om några dagar igen

Ser nånting svagt svagt men uppdatera när du tagit ett nytt 
  • knäpptjej

Skulle vara jättetacksam om någon hade lust att kika på mitt test.. nedersta bilden är inom tiden och översta bild är en stund efter tiden gått ut
  • Maymom
    knäpptjej skrev 2023-09-06 13:42:45 följande:
    Skulle vara jättetacksam om någon hade lust att kika på mitt test.. nedersta bilden är inom tiden och översta bild är en stund efter tiden gått ut
    Ser inget tyvärr. Bara lite färgrester.
  • knäpptjej

Lite osäker på hur mycket det syns här men här är samma test några timmar senare, alltså när tiden gått ut.. halva är ett tydligt blått streck och halva är liksom smalt men också blått.. någon som fått liknande?
    inom tiden så tyckte jag se ett streck men jättte svagt o bara i vissa vinklar typ..
  • Cashili33
    knäpptjej skrev 2023-09-06 17:49:58 följande:
    Lite osäker på hur mycket det syns här men här är samma test några timmar senare, alltså när tiden gått ut.. halva är ett tydligt blått streck och halva är liksom smalt men också blått.. någon som fått liknande?
    inom tiden så tyckte jag se ett streck men jättte svagt o bara i vissa vinklar typ..
    Efter tiden gills inga streck 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester