• Längtar2

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nomen123 skrev 2023-09-14 20:41:10 följande:
    Hade absolut vågat mig på att testa ett digitalt om jag var du 💛 det är ju något som syns och då kan du ju istället få det bekräftat.. Hur det är, om strecken betyder något eller inte 🧡💛
    Testar med digitalt på lördag 😊🌸
  • Längtar2

Tog detta nu på morgonen. Är lite osäker om jag är på äl+9. Kan nog vara så att jag bara är på äl+8 om ägget släppt tidigare. När jag var hos klinken förra veckan i måndags så sa hon att den släpps nog om 1-2 dagar men att det är inte helt omöjligt om den släpps senare under veckan med. Så vet inte hur jag ska tänka😅 vad tror ni om testet? Har såklart öppnat det för att se bättre.

• Längtar2
    Längtar2 skrev 2023-09-15 07:28:53 följande:

Tog detta nu på morgonen. Är lite osäker om jag är på äl+9. Kan nog vara så att jag bara är på äl+8 om ägget släppt tidigare. När jag var hos klinken förra veckan i måndags så sa hon att den släpps nog om 1-2 dagar men att det är inte helt omöjligt om den släpps senare under veckan med. Så vet inte hur jag ska tänka😅 vad tror ni om testet? Har såklart öppnat det för att se bättre.

Om ägget släppt SENARE! Ska det stå😅
  • Cashili33

Svårt att se något definitiv här 
  • svansmamman
    Gdottir skrev 2023-09-14 13:47:27 följande:

Är på BIM +5. Idag tyckte jag att jag ser ett svagt streck, men tror att det kan vara ett spöke.. har exponerat den andra bilden och då blir det tydligare! Ser ni något? 

Spökstreck skulle jag säga, framförallt om det ser ut sådär på BIM+5. Jag gissar att du inte har stenkoll på din ägglossning och därmed ägglossat senare än du tror, alternativt inte alls. 🥰
  • Längtar2

Samma test men mer torkat nu. Får clearblue rapid detection alltid ett streck efteråt? Jag hade ju ett svagt streck innan redan men nu när det hsr torkst lite så är den mer tydligare. Vad tror ni?

• svansmamman

Negativt i mina ögon. Skulle du ägglossat på tisdagen 5/9 är du på äl+10, som kortast på äl+9 om du plussat på onsdagen. Det finns ju chans kvar, med tanke på att du ändå är så kort efter äl. Vänta ett par dagar och testa igen, förhoppningsvis syns något då! 🥰
  • Cashili33
    Längtar2 skrev 2023-09-15 09:09:04 följande:

Samma test men mer torkat nu. Får clearblue rapid detection alltid ett streck efteråt? Jag hade ju ett svagt streck innan redan men nu när det hsr torkst lite så är den mer tydligare. Vad tror ni?

Ja CB får alltid blåare när de torkat 
    rätt kända för det tyvärr 
  • Längtar2

Apoteket hjärtats egna test. Tog det nyss. Inte koncentrerat urin dock. Någon som skymtar nåt?

• Cashili33
    Längtar2 skrev 2023-09-15 18:33:46 följande:

Apoteket hjärtats egna test. Tog det nyss. Inte koncentrerat urin dock. Någon som skymtar nåt?

Jo skymtar skuggor gör man ju på alla 
    men ökar det ? ❤️
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester