• Längtar2

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ska ta ett imorgon på morgonen. Verkar synas mer på morgonen för mig. Får se om det är någon graviditet🌸

• Cashili33
    Längtar2 skrev 2023-09-15 18:56:51 följande:

Ska ta ett imorgon på morgonen. Verkar synas mer på morgonen för mig. Får se om det är någon graviditet🌸

Jag skulle tro att det är nått för du får ju som skuggor , även om inget är ett definitivt tydligt streck kanske 

kan va tidigt eller ev hormoner som ej ökar 

varanna dag ska hcg fördubblas 
  • Längtar2

Ja, man skulle kunna tro de är nåt. På CB har jag fått negativt förut, då har det inte ens varit en skymt av någon linje, även fast det torkat. Får se imorn🤞🌸

• Cashili33
    Längtar2 skrev 2023-09-15 19:28:59 följande:

Ja, man skulle kunna tro de är nåt. På CB har jag fått negativt förut, då har det inte ens varit en skymt av någon linje, även fast det torkat. Får se imorn🤞🌸

Japp 
    När du jämför test ska de ha fördubblats varanna dag 
    lycka till 
  • Längtar2
    Cashili33 skrev 2023-09-15 19:46:32 följande:
    Japp 
    När du jämför test ska de ha fördubblats varanna dag 
    lycka till 
    Tack!
  • cutepenguin
    Längtar2 skrev 2023-09-16 07:49:29 följande:

Tog ett CB rapid detection innan det digitala. Verksr ha fått spökstreck på alla. 🙃

Tycker dina streck varit lite för tydliga för att bara vara spöstreck. Du kan ju haft en kemisk graviditet.. När har du BIM?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester