Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hej!
Insåg att det var BIM +1 idag och testade när jag kom hem från jobbet, dvs eftermiddagskiss. Vad tror ni?
Hej!
Insåg att det var BIM +1 idag och testade när jag kom hem från jobbet, dvs eftermiddagskiss. Vad tror ni?
3st clearblue rapid detection test.
Ser något svagt på alla. Nedersta är med morgonurin, mitten togs vid 13 idag och längst upp togs nu på kvällen. Tror ni det är spök på alla 3?
Inte så bra bild men det var den enda jag tog.
Gjorde bilden ljusare. Ser ni något på alla 3 tester?
Gjorde bilden ljusare. Ser ni något på alla 3 tester?
Så himla svårt att se om det är färg i eller inte ..
har det ökat den första testet du tog den 11e?
Jag kan inte säga att jag ser ngt solklart plus här men en skugga syns
antar att detta är ngt test du öppnat?
Är på BIM +5. Idag tyckte jag att jag ser ett svagt streck, men tror att det kan vara ett spöke.. har exponerat den andra bilden och då blir det tydligare! Ser ni något?
Ser mer blått i verkligheten men jag är väldigt osäker. Känns som jag får streck på alla slags test jag tar. Ska vänta några dagar sen ta ett till test, känner att alla test bör inte få svaga streck inom tiden. Clearblue testen har jag öppnat för att se. Har bim om 8 dagar ungefär, så det är nog tidigt än.
Ser mer blått i verkligheten men jag är väldigt osäker. Känns som jag får streck på alla slags test jag tar. Ska vänta några dagar sen ta ett till test, känner att alla test bör inte få svaga streck inom tiden. Clearblue testen har jag öppnat för att se. Har bim om 8 dagar ungefär, så det är nog tidigt än.
Om 8 dagar ?
men du tog ju ett test för 2-3 dagar sen med någon skugga på. Hade du alltså 10-11 dagar till mens ?
Blir lite förvirrad 😊
men oavsett bara hoppas ett streck blir fullt synligt och klart positiva !!
Hur långt efter ÄL är du?
Jag var på ultraljud i måndags förra veckan. Då sa hon att ägget släpps nog om 1-2 dagar. Så har räknat från det. Sen att mensen dyker upp runt 22a. Tack! Hoppas så innerligt!
Nu är jag på äl+8 😊
Jag var på ultraljud i måndags förra veckan. Då sa hon att ägget släpps nog om 1-2 dagar. Så har räknat från det. Sen att mensen dyker upp runt 22a. Tack! Hoppas så innerligt!
Nu är jag på äl+8 😊