• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Drar till apoteket då ;) dock är mina streck lika dana på dagen med 4 timmars kiss som på morgonen ;)

• Fru Amer
    LovisaC skrev 2014-01-29 09:27:50 följande:

Jag tog mitt digitala med kvällsurin, gick hur bra som helst ;)

Gjorde jag på äl+11 med förra barnet med, och ddet va bara 2 timmars kiss då.. :)

Har digitalt hemma, men köpte 2 CB + nu med.. sitter på helspänn.. trodde inte det va ökning innan på testerna men tycker mig ana en liten från dag till dag..:D

• Fru Amer

så här blev CB i dag.

Vågade dock inte ta digitalt. pluset syns mera på riktigt än på datorn tycker jag.
    Samma test, bara med och utan blixt.

• Fru Amer
    LovisaC skrev 2014-01-30 07:30:19 följande:

Du hade visst vågat ta digitalt i samma urin, men spara det till imorgon eller ikväll ;) Strecket syns utan trix, utan att kisa eller kolla i kors. Förmodligen behöver du inte vinkla testet för att se det heller (men när det börjar torka kommer det försvinna, tyvärr är cb+ så)!

Grattis, tjejer! Båda två!
    nej då kom snabbt och behövdes inte vinklas eller nått.. dock oroar jag mig endå att det e såå svagt.. och för missfall och detta, 6.e graviditet nu så blir kanske missfall då jag aldrig haft det innan.1.a va abort, sen har jag juh 4 barn.

har köpt hem ny kräm såå bara att fortsätta smörja ;)

Och tack så mycket <3
  • Fru Amer
    lidis1014 skrev 2014-01-30 07:33:23 följande:
    Hur länge har du kvar till bim? Tycker man ser ganska tydligt på den övre bilden vågar mig på ett grattis!!
    i morgon har jag bim, men de har varit svaga sedan äl+9-10, annat märke men visst jag ser juh en del stegring på de när de väl hade torkar.
  • Fru Amer
    lidis1014 skrev 2014-01-30 07:33:23 följande:
    Hur länge har du kvar till bim? Tycker man ser ganska tydligt på den övre bilden vågar mig på ett grattis!!
    Tack så mycket :)
  • Fru Amer
    Cheerie skrev 2014-01-30 07:53:29 följande:
    Grattis tjejer !!

Och Fru Amer, sådär blev mitt plus :) morgonen efter tog jag digitalt och det visade Gravid  1-2

Grattis igen!
    Tack :)
  • Fru Amer

Tack för alla grattis :) har fått en del svaga Positiva nu juh. men CB va övertygande.. syntes  ju mera än på bilden på riktigt dessutom. jag hoppas bara detta går vägen nu :D

• Fru Amer
    Liten till skrev 2014-01-30 18:52:36 följande:

Åh! Vad roligt!! när har du bf då?
    Jag ska ta digitalt på lördag tänkte jag. Sambon ska köpa både sånt och CB som visar plus idag till mig

Början av Oktober (9.de kanske) :) men blir alltid flyttad på Rul :P

lycka till på lördag då :D

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester