• Royalgala

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

snappi81 skrev 2012-05-28 19:37:33 följande:
    Känner lite så med, har varit gravid 5ggr men det har bara blivit 2 barn av det men har aldrig haft några problem med deras tester innan, de va dom ända jag har använt mig av förr men det verkar inte va säkert längre...

Tycker det är jättekonstigt att kvaliteten blivit så mkt sämre. Jag har tester från billigatester hemma men vet inte hur dom är. Gav iaf totalblankt när CB gav spökstreck. Får väl förlita sig på de digitala kanske? Men tjusningen försvinner ju lite då tycker jag:) att vänta på det där strecket lixom.
  • sweasmamma

jag har använt MÅÅÅNGA cb =) måånga "spök" och ett som va riktigt starkt spök faktiskt 

• snappi81
    Liiina89 skrev 2012-05-28 19:47:53 följande:

Okej!Åt bisolvon förrförra månaden utan resultat.,.
    Jag vette tusan om jag ska försöka på det igen eller om jag ska testa glandin eller rosenrot.  =/

Om det funkar eller inte är säker olika, har hört olika versioner om bisolvon ätande!
    Linus 070808 Lucas 090707
  • Fridhaa

Jag tog en 14 dagars flytande järn kur. Vet inte om det var de som hjälpte men BM trodde på de.

• snappi81
    sweasmamma skrev 2012-05-28 19:51:38 följande:
    jag har använt MÅÅÅNGA cb =) måånga "spök" och ett som va riktigt starkt spök faktiskt 

Mycket irriterande, bojakottar cb nu.
  • Royalgala
    snappi81 skrev 2012-05-28 19:40:44 följande:
    Och måste varna lite för rosenrot.. blir säkert inte så för alla men när vi försökte som mest så prövade jag det med vilket resulterade i en oregelbunden cykel istället!

samma här. Mina cykler blev typ 45-60 dagar istället och helt knepiga. Men bisolvon kanske man ska prova:) har iofs lätt för att bli gravid ( hade lätt kanake? Är numera snart 39 år så man vet aldrig) men har fem mf bakom mig så problemet är att behålla.
  • sweasmamma
    LiamsMami skrev 2012-05-28 19:53:04 följande:
    Är det nån som kan mixtra med en bild på mina 2 gravtest och säga om dom ser nåt?
    var är dom 
  • snappi81
    Royalgala skrev 2012-05-28 19:50:46 följande:

Tycker det är jättekonstigt att kvaliteten blivit så mkt sämre. Jag har tester från billigatester hemma men vet inte hur dom är. Gav iaf totalblankt när CB gav spökstreck. Får väl förlita sig på de digitala kanske? Men tjusningen försvinner ju lite då tycker jag:) att vänta på det där strecket lixom.

haha ja det är ju lite tjusning i det hela! Jag har använt mig av bt innan och dom har aldrig visat fel.
  • Royalgala
    snappi81 skrev 2012-05-28 19:57:42 följande:
    haha ja det är ju lite tjusning i det hela! Jag har använt mig av bt innan och dom har aldrig visat fel.

Skönt att veta att några sorters test kanske fungerar som dom ska:)

Får se när jag får anv för dom:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester