• nya mamman

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

rockstar baby skrev 2012-05-28 21:05:24 följande:
    hej.. jag tog ett test nyss.. mitt såg exakt likadant ut.. kan de va för tidigt å testa därav ljust test? har läst att man ska göra de på morronen, de syns kanske bättre och starkare då? mensen är sen och ja känner typ att magen spänner så känns som det är så men vågar inte hoppas än innan plusset är starkt.. är det verkligen så sabsolut säkert när plusset är så svagt?
    Jag hade exakt lika svagt... testade med CB vanliga på kvällen och det var mycket starkare. Det liknar RFSU och dom är inte så känsliga!
    Här är mina bilder, från samma dag! 

• LiamsMami
    rockstar baby skrev 2012-05-28 21:05:24 följande:
    hej.. jag tog ett test nyss.. mitt såg exakt likadant ut.. kan de va för tidigt å testa därav ljust test? har läst att man ska göra de på morronen, de syns kanske bättre och starkare då? mensen är sen och ja känner typ att magen spänner så känns som det är så men vågar inte hoppas än innan plusset är starkt.. är det verkligen så sabsolut säkert när plusset är så svagt?
    Eftersom jag är en skeptiker, så kommer det inhandlas fler test imorgon som ska göras. När jag vart gravid med min son så tog jag ca 15 test innan jag riktigt fick in i huvudet att jag verkligen var gravid!
  • Mini Léonie

LiamsMami;
    Är det ok om jag småskrattar lite åt dig att du inte tror på det? Du är nämligen jättegravid. GRATTIS så såg mina RFSU ut med, tar låååång tid innan dom visar så där "som man vill se för att tro på det"
    Men köp digitalt så ska du få se. Grattis igen!

• Madelonen1

God morgon! :) hur var det nu man sa om ÄL-test vid grav? Jag gjorde ett ÄL-test imorse som visade fullt utslag, jag har aldrig fått ett så starkt test innan! BIM + 13 idag :p

• LindaD

Äl test kan ge utslag på grav ha d gjort på mig flera ggr köp ett test ;)

• Madelonen1

Jag gjorde ju test i lördags, ett från Doc Morris egna märke.. Det syntes ett extra lika brett och rosa streck.. Men det var svagt! Och då var jag ju ändå på BIM + 10, :p

• ollasulrika

dum fråga kanske ... går det att kissa nu på morgonen å sen spara det i en lufttät burk i kylen ( invirat i papper å plastpåse såklart?

Får inga test förrens i eftermiddag nämligen å då blir det ju eftermiddagskiss ja e tvungen å testa i igen... tänkte ja frågar innan ja gör min morronkiss...  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester