• lanylena

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ak15 skrev 2012-05-31 12:55:00 följande:

nja inte världens bästa bild men iaf :) häftigt med digitalt...

puffmajs : grattis o jättefin bild :)  

Stort grattis!
    Plus 8/5, BF 17/1!
  • Meeee

Undska- jag plussa på bim-5. Svagt på morgonen.... Riktigt svagt.
    Tog ett till på kvällen och då va det ingen tvekan :)

• ollasulrika

BIM -2 idag och detta är ÄL-testerna från igår och idag ...

skrev nån lista tidigare över alla symptom jag kännt den senaste veckan ( som jag i normala falla inte brukar ha) ...  å negativt på gravtest. 

kan det bara vara så att jag är en låghormonare?     
  • ollasulrika

Jag hade äl runt den 20/5 ... å har aldrig haft utslag flera dagar irad...

• Marras

Men ni!

Nu måste jag fråga... blir det ALLTID positivt streck på isärplockade cb? Nån som vet / har erfarenhet av det? Tyckte jag såg något svagt svagt men nja..Det kom ett plus som försvann efter ca 1,5 minuter..
    så jag plockade isär det, och då syns det väl? 

Jag väntar bara på att bilden ska hamna på min dator så jag kan lägga upp den..  

• EQ85
    ollasulrika skrev 2012-05-31 13:37:15 följande:

Jag hade äl runt den 20/5 ... å har aldrig haft utslag flera dagar irad...

tror du har äl NU.
  • Gimle
    Undska skrev 2012-05-31 12:25:53 följande:
    Är det någon som plussat på bim-5 med testlagrets?
    Jag plussade ganska starkt på bim-5 på kvällen. Testade varje dag fram till bim morgon och kväll efter det och strecket var alltid starkare på kvällen än det varit på morgonen.

Vad tror ni om detta test? Måste jag inte ha haft äl tidigare för att ha kunnat plussa så starkt på bim -5 eller är det nån annat som fått såhär starkt så tidigt?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester