Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
alexandra: tack men sj tror jag mensen. känner mig inte gravid
alexandra: tack men sj tror jag mensen. känner mig inte gravid
Har använt både cb och Apotekets, har visat svagt länge tills igår då det hade stegrat lite på Apotekets test men idag tog vi ett digitalt för att få veta med 100% säkerhet:)
Alex: nä inte jag heller.. Bara ont i brösten som vanligt efter äl.. Så jävla typiskt bara för att man vill komma igång med utredningen och därmed måste få mens för att kunna ta blodprov.. :(
Det kan det ja! Läkaren på akuten när x bekräftades sket i min bv och gav mig inte behandling.. Sen sa fertilitetsläkaren att det alltid ska behandlas för att det påverkar fertiliteten.. Nåväl! Tycker att behandlingen fungerar iallafall och går hoppas att det inte kommer tillbaka!
Hoppas det jag med! Håller tummarna att ni får en liten snart nog ni med! :)
Störtblöder och har sjuuuk mensvärk idag, bim+4. Med alla supersvaga test jag tagit som inte visat nån stegring direkt så misstänker jag väll kemisk grav. Så ännu ett tidigt mf då. Har liksom vart inställd på detta hela tiden eftersom testerna aldrig ville bli starkare men man blir besviken ändå.
Efter sommaren kommer jag söka hjälp i alla fall. Då har vi hållt på i över ett år. Känns inte som det är nån ide nu i sommar med alla semestrar och så.
Neg riktigt neg igår så neg att jag inte ens lägger upp bild :( bim idag förvisso inget besök än men klockan är bara 8:30... Fan
Hej tjejer! vill bara ge er lite hopp!! jag och min man försökte länge att bli gravida ca 3 år(?) det tog lång tid och jag fick flera mf och ett utomkveds. vi startade en utredning men det fanns inga "fel" på varken honom eller mig. Fick äggledarna spolade och började äta Trombyl ("mot" missfall) blev gravid direkt efter spolningen och nu har vi en son som föddes 14/2 2012!!!
Vi var nära att ge upp många ggr och varje mens kändes som en käftsmäll men nu är all väntan värd!
Lycka till allihop jag håller tummar å tår!