• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexandra: tack men sj tror jag mensen. känner mig inte gravid

• alexander2011
    Tuvalina skrev 2012-06-03 23:04:34 följande:
    Jag har inget kort på RFSU men det ligger här bredvid och lyser blankt och tomt!

men då :( hoppas du får ett vettigt svar av testlagret
  • Zira

Har använt både cb och Apotekets, har visat svagt länge tills igår då det hade stegrat lite på Apotekets test men idag tog vi ett digitalt för att få veta med 100% säkerhet:)

• Odella
    Zira skrev 2012-06-03 23:39:27 följande:
    Har använt både cb och Apotekets, har visat svagt länge tills igår då det hade stegrat lite på Apotekets test men idag tog vi ett digitalt för att få veta med 100% säkerhet:)
    GRATTIS! Vad skönt för dig att få ett rakt svar :)
  • AlexandraViberg

Alex: nä inte jag heller.. Bara ont i brösten som vanligt efter äl.. Så jävla typiskt bara för att man vill komma igång med utredningen och därmed måste få mens för att kunna ta blodprov.. :(

• Tuvalina
    AlexandraViberg skrev 2012-06-03 23:16:42 följande:
    Tuvalina: tror de automatiskt går in i albumet under "forum bilder". Eller det kanske bara är jag som kan se dom? :S
    Tack så mycket! Läste ditt med, hemskt hemskt ledsen! :(

Vi har bara varit på ett möte och behöver mens nu för att börja ta blodproven.. Men hade bakteriell vaginos som jag nu äter två sorters antibiotika för! Jag hade fina ägganlag och ska göra spolning av min kvarvarande äggledare i augusti när vi ska få provsvaren på allt.

Hade rejäl urinvägsinfektion så pass att jag fick åka ambulans och få massa morfin för tre år sedan. De upptäckte den och bakteriell vaginos på akuten. Misstänker nu själv att den urinvägsinfektionen åkte upp i äggledarna eftersom det nästan var stopp i ena där x.et satt sig.. Så spolingen blir spännande..

Alex: håller tummarna för dig med! :)
    BV (Bakteriell Vaginos) tror jag kan ställa till mycket!!  VAd bra du fått behandling för det. Äggledarspolning tror jag också är bra. Ska själv göra hsg snart! Så fort jag får en tid. Remiss finns.... Tror att det kommer gå bra snart för dig!!
    www.anneutane.blogspot.com
  • AlexandraViberg

Det kan det ja! Läkaren på akuten när x bekräftades sket i min bv och gav mig inte behandling.. Sen sa fertilitetsläkaren att det alltid ska behandlas för att det påverkar fertiliteten.. Nåväl! Tycker att behandlingen fungerar iallafall och går hoppas att det inte kommer tillbaka!

Hoppas det jag med! Håller tummarna att ni får en liten snart nog ni med! :)

• popcornplaya

Störtblöder och har sjuuuk mensvärk idag, bim+4. Med alla supersvaga test jag tagit som inte visat nån stegring direkt så misstänker jag väll kemisk grav. Så ännu ett tidigt mf då. Har liksom vart inställd på detta hela tiden eftersom testerna aldrig ville bli starkare men man blir besviken ändå.

Efter sommaren kommer jag söka hjälp i alla fall. Då har vi hållt på i över ett år. Känns inte som det är nån ide nu i sommar med alla semestrar och så. 

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Pellefanten

Neg riktigt neg igår så neg att jag inte ens lägger upp bild :( bim idag förvisso inget besök än men klockan är bara 8:30... Fan

• Emmilie

Hej tjejer! vill bara ge er lite hopp!! jag och min man försökte länge att bli gravida ca 3 år(?) det tog lång tid och jag fick flera mf och ett utomkveds. vi startade en utredning men det fanns inga "fel" på varken honom eller mig. Fick äggledarna spolade och började äta Trombyl ("mot" missfall) blev gravid direkt efter spolningen och nu har vi en son som föddes 14/2 2012!!!
    Vi var nära att ge upp många ggr och varje mens kändes som en käftsmäll men nu är all väntan värd!

Lycka till allihop jag håller tummar å tår! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester