• Jennnyn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag tog två test som visade samma resultat. Det är lite svårt eftersom min mens är oregelbunden efter p-pillerstoppet. Ena förra månaden hade jag en cykel på 29 dagar och innan dess 21 dagar... Men jag hade ÄL-känningar den 21 maj, så isåfall skulle jag vara på BIM-1....

• AlexandraViberg
    Jennnyn skrev 2012-06-03 14:27:19 följande:
    Jag tog två test som visade samma resultat. Det är lite svårt eftersom min mens är oregelbunden efter p-pillerstoppet. Ena förra månaden hade jag en cykel på 29 dagar och innan dess 21 dagar... Men jag hade ÄL-känningar den 21 maj, så isåfall skulle jag vara på BIM-1....
    Ja men isåfall ser det ju bra ut! Vänta tills imorgon så ser du om det ökat :)
    Sophie 070212, X Jan-12, höger äl rök!
  • alexander2011

ingen snäll vänlig själv som vill skänka mig ett test? ingen som ahr öveblivna sen ni plusade?

• AlexandraViberg
    alexander2011 skrev 2012-06-03 14:31:13 följande:
    ingen snäll vänlig själv som vill skänka mig ett test? ingen som ahr öveblivna sen ni plusade?
    Åh önskar att jag hade! Har själv bara ett kvar och vet inte om jag ska använda det idag (bim+1 och har inte tagit något) eller vänta tills imorgon..
  • alexander2011
    AlexandraViberg skrev 2012-06-03 14:46:18 följande:
    Åh önskar att jag hade! Har själv bara ett kvar och vet inte om jag ska använda det idag (bim+1 och har inte tagit något) eller vänta tills imorgon..

vänta tills imorgon med morgonurinet, det är lugnt. känner rent ut sagt att jag är sååå sugen på att testa men ahr igentligen inte råd just nu o slänga ut mer pengar på tester
  • Jennnyn
    AlexandraViberg skrev 2012-06-03 14:30:49 följande:
    Ja men isåfall ser det ju bra ut! Vänta tills imorgon så ser du om det ökat :)

Ja, det ska jag Spännande! Detta är vårt andra försök och förra månaden kände jag mig skengravid, men det var nog för att jag tänkte så mycket på det. Enda "känningarna" jag haft denna månad är svagt illamående i ett par dagar och därför testade jag idag
  • AlexandraViberg
    Jennnyn skrev 2012-06-03 14:48:23 följande:
    Ja, det ska jag Spännande! Detta är vårt andra försök och förra månaden kände jag mig skengravid, men det var nog för att jag tänkte så mycket på det. Enda "känningarna" jag haft denna månad är svagt illamående i ett par dagar och därför testade jag idag
    Under vårt år som vi försökt har jag varit skenis ett antal gånger :P
    Men när jag var gravid så kände jag fan ingenting förrän efter jag plussat och det var ju för att jag då visste att jag var gravid. Men vissa känner ju hur mycket som helst innan bim ^^

Du får köra imorgon och lägga upp så får vi se :)
    Håller tummarna
  • Tuvalina

Hallå allihopa, här är en smått förvirrad kvinna ska ni veta.

Använder Testlagrets tester och tog ett test igår kväll och tog sedan ett test till tidigt i morse. Därefter blev jag mycket förvirrad som ni kommer förstå när ni ser bilderna och tog därför tre till tester som alla tre var negativa... någon som har några tankar kring detta?

Det kan alltså visa falskt positivt om det är en för smal rosa tråd på testet, eller? Men hur förklarar man då det andra testet som ser ut som en suddig kladd?

Har hört att Testlagrets tester fått något fel i tillverkningen i april i år, någon mer som hört det?

Tacksam för tankar och tips....

www.anneutane.blogspot.com
  • skumbanan

Är det ngt som prövat ägglossningstesten som heter Alice? Köpte några på e-bay. Undrar om andras erfarenheter av de?

• alexander2011
    Tuvalina skrev 2012-06-03 15:28:38 följande:
    Hallå allihopa, här är en smått förvirrad kvinna ska ni veta.

Använder Testlagrets tester och tog ett test igår kväll och tog sedan ett test till tidigt i morse. Därefter blev jag mycket förvirrad som ni kommer förstå när ni ser bilderna och tog därför tre till tester som alla tre var negativa... någon som har några tankar kring detta?

Det kan alltså visa falskt positivt om det är en för smal rosa tråd på testet, eller? Men hur förklarar man då det andra testet som ser ut som en suddig kladd?

Har hört att Testlagrets tester fått något fel i tillverkningen i april i år, någon mer som hört det?

Tacksam för tankar och tips....

det där har jag aldrig sett förut på deras tester. maila bilderna till testlagret bums!!

sen borde det iof vara nått hoppas jag för annars skulle testet inte reagera så eller hur 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester