• Tuvalina

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011, tack för din input. Jag har googlat runt och har inte sett något liknande på någons bilder... konstigt... Sen var du ju ännu märkligare att de andra testerna ur samma kissburk blev negativa!

Jag har mailat dem. Får väl svar imorgon!

Tråkigt!

www.anneutane.blogspot.com
  • Sthlm27

Skrev lite fel: " tuvalina" jag tycker det ser ut som om du är gravid, såg nyss ett test som såg ut så där och tjejen var gravid!

• Tuvalina
    diana86 skrev 2012-06-03 16:54:59 följande:
    Skrev lite fel: " tuvalina" jag tycker det ser ut som om du är gravid, såg nyss ett test som såg ut så där och tjejen var gravid!
    Vilken av bilderna såg det ut som? Den med tråden eller den med halv suddstrecket?

Det som är märkligt säger jag igen är att resterande av testerna visade neg. Det kan ju vara så att de inte har samma grad av reagens i sig... men oj oj oj, vad knepigt.

Kan du länka bilden till den du såg? Nyfiken...
    www.anneutane.blogspot.com
  • Madelonen1

Har fått sån fruktansvärd torrhosta! Vad kan jag ta och inte ta? Hostar tills jag klöker, uuush! Vill bara ha bort den :/

• Jess86
    Madelonen1 skrev 2012-06-03 17:11:07 följande:
    Har fått sån fruktansvärd torrhosta! Vad kan jag ta och inte ta? Hostar tills jag klöker, uuush! Vill bara ha bort den :/

Jobbigt! Varm mjölk/ te med honung kanske?
  • slemtorsk i din bralla
    Jess86 skrev 2012-06-03 17:14:47 följande:
    Jobbigt! Varm mjölk/ te med honung kanske?
    inte varm mjölk om man hostar, laktoset (tror jag det är... kan ha fel men något i mjölken är det iaf) lägger sig som en hinna i halsen och gör att man blir mer slemmig... men varmt vatten med honung, bisolovon mot hostan kanske..
  • Jess86
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-03 17:17:44 följande:
    inte varm mjölk om man hostar, laktoset (tror jag det är... kan ha fel men något i mjölken är det iaf) lägger sig som en hinna i halsen och gör att man blir mer slemmig... men varmt vatten med honung, bisolovon mot hostan kanske..
    Ja fast hon hade torrhosta och inte slemhosta?
  • slemtorsk i din bralla
    Jess86 skrev 2012-06-03 17:18:23 följande:
    Ja fast hon hade torrhosta och inte slemhosta?
    spelar ingen roll för mjölken retar halsen....så har iaf jag hört så jag har undvikit mjölk överhuvudtaget när jag hostar och/eller har ont i halsen... men te är ju alltid bra... och honungsvatten...det är ju gott dessutom 

När jag var liten brukade min mamma lägga eucalytus-halstabletter... sånna där bruna små som säljs i påse med guldränder (vet inte ens om de finns kvar) i varmt vatten när jag var krasslig...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester