• Tuvalina

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

AlexandraViberg skrev 2012-06-03 22:49:44 följande:
    Hur stor är egentligen chansen att jag får ett plus imorgon på bim+2/äl+16 om jag inte fått positivt hittills.. (senast test igår på bim, eftermiddagsurin) Ni kan ju kolla på mina stickor som är fuktpåverkade och ser ut som plus om ni trycker på "visa endast" under mitt namn.. :/
    Chansen är väl dessvärre inte så stor tyvärr. Försökte hitta dina bilder genom att trycka på visa endast men jag fick ju bläddra och bläddra för att hitta. Lägg upp de i ditt bildgalleri istället så kan vi se...

Läste i din pres. Beklagar verkligen det du behövt gå igenom. Låter skittungt. Vad visar er utredning? Kanske du har berättat om en del redan här.... berätta bara om du vill.

Kram!
    www.anneutane.blogspot.com
  • alexander2011
    Tuvalina skrev 2012-06-03 21:53:28 följande:
    Hur menar du nu? CB har ju såna tester som visar + eller - ? Är jag ute och cyklar nu? Åh, nu ser jag... de som visar + eller minus är inte digitala... det förklarar saken.

Ja, vilket fall som helst så har jag testat igen nu med RFSU testa tidigt och det var helt negativt. Inte en tillstymmelse till graviditet. Testlagret kommer minsann få sig en känga av mig i morgon...
    nää men vad säger du :( va fan...trodde garanterat att det avr nått :S ja skäll på dom riktigt. har du kort på ditt rfsu?
  • alexander2011
    AlexandraViberg skrev 2012-06-03 22:49:44 följande:
    Hur stor är egentligen chansen att jag får ett plus imorgon på bim+2/äl+16 om jag inte fått positivt hittills.. (senast test igår på bim, eftermiddagsurin) Ni kan ju kolla på mina stickor som är fuktpåverkade och ser ut som plus om ni trycker på "visa endast" under mitt namn.. :/
    är oxå på bim+2 :)
  • alexander2011

stickningar/värk i underlivet o det drar i höger sida av magen/ägsstocken? mens på g inom dagarna då eller?

• Tuvalina

Jag har inget kort på RFSU men det ligger här bredvid och lyser blankt och tomt!

• Undska

En fråga bara..

Kan man ha symtom som kissnödighet utan att fått + ? Är på äl+7-8 nånting.

• AlexandraViberg

Tuvalina: tror de automatiskt går in i albumet under "forum bilder". Eller det kanske bara är jag som kan se dom? :S
    Tack så mycket! Läste ditt med, hemskt hemskt ledsen! :(

Vi har bara varit på ett möte och behöver mens nu för att börja ta blodproven.. Men hade bakteriell vaginos som jag nu äter två sorters antibiotika för! Jag hade fina ägganlag och ska göra spolning av min kvarvarande äggledare i augusti när vi ska få provsvaren på allt.

Hade rejäl urinvägsinfektion så pass att jag fick åka ambulans och få massa morfin för tre år sedan. De upptäckte den och bakteriell vaginos på akuten. Misstänker nu själv att den urinvägsinfektionen åkte upp i äggledarna eftersom det nästan var stopp i ena där x.et satt sig.. Så spolingen blir spännande..

Alex: håller tummarna för dig med! :)

• Tuvalina
    Zira skrev 2012-06-03 23:20:56 följande:

Äntligen ett testsvar som jag litar på=)
    GRATTIS, vad använde du för test innan då, blir ju den givna frågan?
  • Odella
    Jess86 skrev 2012-06-03 22:47:46 följande:
    Haha, när testade du sist då?
    I onsdags testade jag neg, på torsdag började jag blöda och igår lördag slutade det. Så det är väl bara att vänta å se :/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester