• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tuvalina skrev 2012-06-03 16:41:56 följande:
    alexander2011, tack för din input. Jag har googlat runt och har inte sett något liknande på någons bilder... konstigt... Sen var du ju ännu märkligare att de andra testerna ur samma kissburk blev negativa!

Jag har mailat dem. Får väl svar imorgon!

Tråkigt!

men ärligt såå borde det vara nått ändå.logoskt asså för annars hade de inte reagerat allt. ska du testa imorgon?
    jätte bra att du mailade :) infogat bilderna oxå? jag ahr haft mega preoblem emd spöksträck på deras tester men inte ALLS som dina. tycker banne mig att du ska ta ett till test hihi
    lycka till  
  • Madelonen1

Honungsvatten ska jag testa! Det där med mjölk har jag också hört, så det undviker jag gärna :p den enda hostmedicinen som har hjälpt mig innan (innan grav) är Cocillana, ingen annan har bitit! Får man ta det nu under grav också? :o någon som har erfarenhet av den?

• Tuvalina
    alexander2011 skrev 2012-06-03 17:41:25 följande:
    men ärligt såå borde det vara nått ändå.logoskt asså för annars hade de inte reagerat allt. ska du testa imorgon?
    jätte bra att du mailade :) infogat bilderna oxå? jag ahr haft mega preoblem emd spöksträck på deras tester men inte ALLS som dina. tycker banne mig att du ska ta ett till test hihi
    lycka till  
    Tack för din hälp - ska köpa några andra tester nu... men jag gav upp hoppet nu faktiskt, i alla fall för denna månad... jag blir lite arg med. Har aldrig heller sett någon med liknande test. Jättekonstigt! Spökstreck vet jag vad det är ... men detta???
    www.anneutane.blogspot.com
  • alexander2011
    Tuvalina skrev 2012-06-03 17:52:51 följande:
    Tack för din hälp - ska köpa några andra tester nu... men jag gav upp hoppet nu faktiskt, i alla fall för denna månad... jag blir lite arg med. Har aldrig heller sett någon med liknande test. Jättekonstigt! Spökstreck vet jag vad det är ... men detta???
    tycker inte su ska ge upp Solig men jag kan förstå att det är jävligt frustrerande när man inte får ett klart ja eller nej svar hahaha. arg hade jag oxå blivit. ahr du inga fler stickor hemma?
  • slemtorsk i din bralla
    Madelonen1 skrev 2012-06-03 17:46:20 följande:
    Honungsvatten ska jag testa! Det där med mjölk har jag också hört, så det undviker jag gärna :p den enda hostmedicinen som har hjälpt mig innan (innan grav) är Cocillana, ingen annan har bitit! Får man ta det nu under grav också? :o någon som har erfarenhet av den?
    chocliana innehåller ju morfin, jag skulle inte ta den under grav utan att rådfråga läkare om det.
  • drömmaromsmått
    Madelonen1 skrev 2012-06-03 17:46:20 följande:

Min arbetsledare brukar alltid göra honung och citronvatten åt mig när jag är småkrasslig på jobbet.. har en tendens att bli förkyld ofta, tyvärr. vattnet ska vara ljummet med en sked honung och en del citron i det ska vara ungefär jämn balans mellan smakerna är jättebra för halsen  och jättegott (jag gillar när det lutar mer åt citronhållet)
  • popcornplaya

Tuvalina: Jag har en gång fått ett sånt där smalt streck på en sticka dock inte nått som liknar det andra testet. Jag var inte gravid när jag fick det smala strecket tyvärr. Håller tummarna för dig!

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Solstrålen1988

Madelonen1: har en kompis som kör 50/50 vatten och honung. På tok för sött och sliskigt, men de har hjälpt mig de ggr jag mått krassligt och han gjort de till mig.

• Den lilla M

cocillana etyfin är oftast den hostmedicin som rekommenderas av läkare när man är gravid då inga ogynnsamma effekter har påvisats med den. Bisolvon däremot innehåller bromhexin vilket går över till fostret så den bör man vara försiktig med.  

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester