• Tuvalina

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Finns det fler som fått sådär märkliga testresultat? Gå gärna in i mitt bildgalleri och kolla. Eller längre tillbaka i tråden. Vad ska man använda för test för att det ska vara tillförlitligt?

www.anneutane.blogspot.com
  • alexander2011
    Tuvalina skrev 2012-06-03 19:42:49 följande:
    Finns det fler som fått sådär märkliga testresultat? Gå gärna in i mitt bildgalleri och kolla. Eller längre tillbaka i tråden. Vad ska man använda för test för att det ska vara tillförlitligt?

köp ett cb digital eller köp stickor på bastpatest.se
  • Jess86

Tuvalina: Testa om ett par dagar igen, det är rätt ovanligt att plussa på äl+8. Jag tycker faktiskt att Clearblue är bra ändå, är man gravid så syns det! Lycka till :)

• Tuvalina
    alexander2011 skrev 2012-06-03 20:08:26 följande:
    köp ett cb digital eller köp stickor på bastpatest.se
    Tack för tips, när du skriver digitalt menar du det som det blir + och - på eller det som det står ej gravid/gravid på?
    Jess86 skrev 2012-06-03 20:13:23 följande:
    Tuvalina: Testa om ett par dagar igen, det är rätt ovanligt att plussa på äl+8. Jag tycker faktiskt att Clearblue är bra ändå, är man gravid så syns det! Lycka till :)
    Använder du de som det står ej gravid/gravid på?
    www.anneutane.blogspot.com
  • Snigo
    Tuvalina skrev 2012-06-03 20:47:33 följande:
    Tack för tips, när du skriver digitalt menar du det som det blir + och - på eller det som det står ej gravid/gravid på?

så här svaga var mina test och fick" GRAVID 1-2" 3 timmar senare =)

• alexander2011

de som de står gravid/inte gravid på och antal veckor asså en clearblue digital med veckoindikator :) vet inte ens vart man får tag på en som det visar + eller - på?
  • hanu01s
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-03 17:57:18 följande:
    chocliana innehåller ju morfin, jag skulle inte ta den under grav utan att rådfråga läkare om det.
    Så här står i FASS  om Cocillana

Graviditet  (Läs mer om graviditet)

Kategori A.

Inga kända risker vid användning under graviditet.

• Jess86

Jag tycker båda fungerar lika bra om man inte testar allt för tidigt. Men det digitala är ju väldigt dyrt så jag hade köpt ett tvåpack vanliga och ett digitalt och den dagen som det vanliga visar något så kan man bekräfta det med det digitala om man vill Glad
  • Jess86
    alexander2011 skrev 2012-06-03 20:53:32 följande:

de som de står gravid/inte gravid på och antal veckor asså en clearblue digital med veckoindikator :) vet inte ens vart man får tag på en som det visar + eller - på?

På Coop Extra i Nynäs har dom dom gamla digitala som bara visar ett plus eller ett minustecken Skrattande
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester