• FrökenIda

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kanske 4a skrev 2012-06-06 18:42:41 följande:
    Om du får negativt så är det ju antingen för tidigt än, eller ett tidigt missfall och kanske om du har väldig otur ett X (utomkveds) som inte har "satt fart" än, eller vad jag ska säga. Men om du plussar så är det ju ett tecken på att hcg ökar vilket gör det mer farligt om det nu mot all förmodan är ett X. Det är inte vanligt med X men däremot väldigt vanligt med tidiga missfall. Och det är ju tyvärr sant att de inte kan göra något åt det, men man vill ju som du säger ändå gärna veta.

Hör av dig i morgon så vi får höra hur det går.

kram!     
    Jo precis... Åh jag hoppas verkligen... 
    Tack för dina svar och din hjälp!

Jag hör av mig imorgon... =) Kram 
  • FrökenIda
    skumbanan skrev 2012-06-06 18:45:51 följande:
    Absolut värt att kolla upp! Fråga gyn när du ringer!  Du kanske inte har ägglossning så ofta och behöver hjälp med det :)
    Glad Tack! Jag återkommer med eventuella uppdateringar... =)
  • skumbanan
    Yvone skrev 2012-06-06 18:48:06 följande:

Vad ser ni här då?
    Ser bra ut :) Alltid säkrare när två oliak märken visar plus!
  • FrökenIda

Vad ser ni här då?
    Jag ser plus ! Skrattande Bilden på clearblue testet liknar våra resultat vi fick idag, fast våra är nog en aningen svagare... men där är helt klart ett plus på båda ! :) Grattis!
  • kanske 4a

Vad ser ni här då?

Jag ser två plus och säger grattis!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Odella

Vad ser ni här då?
    Båda tydliga plöss :D GRATTIS!
  • Yvone
    FrökenIda skrev 2012-06-06 18:49:37 följande:
    Jag ser plus ! Skrattande Bilden på clearblue testet liknar våra resultat vi fick idag, fast våra är nog en aningen svagare... men där är helt klart ett plus på båda ! :) Grattis!

Tack!
    Jag har gjort IVF och har testat idag (ruvardag 7) så det är tidigt.
  • Yvone
    kanske 4a skrev 2012-06-06 18:51:34 följande:

Jag ser två plus och säger grattis!!

Tack!
  • Yvone
    Odella skrev 2012-06-06 18:54:46 följande:
    Båda tydliga plöss :D GRATTIS!

Tack!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester