Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Trollis! Ja jag har testat neg efter MF redan 9 dagar efter :) fått pos ÄL test 14 dagar efter. :)
Åååååååååå ser du?????
Trollis! Ja jag har testat neg efter MF redan 9 dagar efter :) fått pos ÄL test 14 dagar efter. :)
Åååååååååå ser du?????
;)
Nelliepop. Å va mysigt med stor mage ;)
Provade tweaka bilden i mobilen och ser riktigt tydligt nu Laddar upp den sen när jag kommer till dator
knasten : ja hade såå ont att j åkte t akuten.. dom hitta inget .. men ägglossning hade ja ...
vi hade bara sex 1 gång.. o nu e ja i v 8 <3
håller tummarna <3
Tjejer. Ush va nervös jag blir. Är detta sant och den vill sitta kvar så är det en välsignelse ;)
Jag är på ÄL+11. Igår var det neg. BIM fredag.
Jag har inte orkat lägga upp mina symptom ifall att jag varit skengravid. Men eftersom man kanske ändå kan ana ett sträck så berättar jag;
2 dagar efter ÄL fick jag som sist mensvärk som jag trodde va ÄL värk(som jag aldrig haft)
Förra veckan tyckte jag vårt vatten smakade brunn. Typ ÄL +4-5. Förra veckan
Mensvärk varje dag. Runt samma tid började jag tycka att min älsklingsost smakade skumt.
Nu sedan några dagar har det kliat på brösten generellt. Igår natt som jag skrev till er så vaknade jag av ett hugg vä äggstock och mina bröst var super ömma.
Igår åt jag min favvopizza och jag tyckte inte den va så god och jag tålde inte lukten av självaste pizzakartongen -> vilket egentligen bar därför jag testade. Mådde lite allmänt illa med lite halsbränna men kan också ha varit av pizzan. Jag har skrivit varje dag i min mens app så jag har alla symptom nerskrivna dag för dag
Om jag nu är gravid igen så hade jag mer symptom denna gång och symptomen började på otroliga ÄL+2 med mensvärk.
Tro vad ni vill men det är sant!!!!!!
Ojojoj vad spännande detta är.