• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Idealisten: tack!! :)
    Då kör vi för säkerhets skull igen ;) Det kan ju inte skada iaf!??!

• idealisten i mig

Knasten83: =) Nä det kan absolut inte skada ngt. När vi gjorde insemination så rekommenderade läkaren att man gärna får sexa till hemma för säkerhetens skull!

• Knasten83

Idealisten: ok! :)
    Är du gravid nu? Vi ska insemineras i sep om vi inte lyckas under sommaren.

• idealisten i mig

Nä är inte gravid, inga plus inom de tre åren vi försökt. IVF-planering inbokat nästa vecka så vi tar nästa steget. Hoppas ni slipper behandlingarna och lyckas hemma!

• 3 barns mamma84
    Elmiina skrev 2012-06-11 18:55:29 följande:
    Ni som har vart gravida/är gravida. Hade ni "gasig i magen" som tidigt symtom?

Jag har nämligen sen ett par dagar efter ÄL blivit otroligt gasig i magen, vilket jag aldrig brukar vara. Det kan självklart vara något jag har ätit men nu har det hållt i sig i några dagar. Och jag har inte ätit något annorlunda mot vad jag brukar göra. Lite för intimt kanske, hehe. Men hoppas på svar =)
    Med 1:an och 2:an nej men med 3:an ja jösses och med MA och MF barnen också ..
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Knasten83

Idealisten; så trist o höra! En vän till mig lyckades bli gravid på egen hand efter över 3 års kämpande inkl ivf. Spontant blev de plötsligt gravida! :)

Det tog 9 månader med behandling innan vi lyckades spontant. Skulle precis börja med inseminering när det tog sig..

• Knasten83

Fuck, så började vi tjafsa. Blir inte sex ikväll, hoppas det räcker med gårdagens och två dar innan älutslag... :(

• HelenFr

Knasten: de senaste två ggrna jag blivit gravid så har vi bara haft sex en gång den månaden, så det behövs inte mycket mer :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester