• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nej inte denna gången, var bara nära positivt denna, och förra gången gick jag bara på känsla när det kändes som om jag hade äl men hade inte den blekaste egentligen :)

• Knasten83

Helen: du kanske är lite extra fertil!? Vissa har ju betydligt lättare för det.
    Hade riktigt ont igår, idag känns det knappt så jag hoppas och önskar att vi prickade. Hade ju sex 2 dar innan också.

• angie91

knasten : ja hade såå ont att j åkte t akuten.. dom hitta inget .. men ägglossning hade ja ...

vi hade bara sex 1 gång.. o nu e ja i v 8 <3

håller tummarna <3

• Puffmajs
    sweasmamma skrev 2012-06-11 18:44:00 följande:
    ja helt underbart !! trodde vi skulle få en sessa till men det blir en prins =)  jag har mått så sjukt dåligt dessa veckor ... men nu ska jag börja njuta !! v 18 på onsdag 
    <3<3<3<3<3<3 :D
  • beijer

Kan man skicka in ägglossning test bilder här med? Har en bild jag vill lägga in på ägglossning test om någon vill läsa av och se om d är positivt? Men kan vet inte hur jag får in bild :( om jag kanske kan maila den till någon och den vill lägga ut den lr bara läsa av och se om d är positivt ?

• Skrutt 83

Alexander: v.28 tom, ja det är helt galet! Liten lever rövare därinne och jag har knappt hunnit fatta att jag är gravid! Hur går det för dig?

• Inelg

Tjejer.
    Kände super skum igår hela dagen och för att vara ärlig i några dagar, tex vaknade av hugg i vä äggstock och ömma bröst igår natt... går in på detaljer sen.. måste dra till jobbet.
    Tog detta test imorse bara för att.. Skulle vara så jäkla mkt flyt om jag skulle blivit gravid bara 2 v efter MF. Skäms

Vad säger ni???

• Trolltoka
    Inelg skrev 2012-06-12 06:19:49 följande:
    Tjejer.

Kände super skum igår hela dagen och för att vara ärlig i några dagar, tex vaknade av hugg i vä äggstock och ömma bröst igår natt... går in på detaljer sen.. måste dra till jobbet.

Tog detta test imorse bara för att.. Skulle vara så jäkla mkt flyt om jag skulle blivit gravid bara 2 v efter MF.

Vad säger ni??? 

Har du testat neg efter mf? Tänkte bara så det inte är gamla hormoner. Men syns relativt tydligt streck på det nedersta testet på alla bilder Hoppas det är nya hormoner!
    trolltoka.wordpress.com trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13* thirdoneisacharm.wordpress.com
  • Nelliepop

Hoppar in o tittar till er i mellan åt... ( följer bland annat dig knasten) Håller mina tummar för dig...

Själv är jag i v 26 nu och känner mig redan stor som ett hus.. Många frågar om det inte är dax än... =)  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester