• Inelg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemmis:
    Spännande på söndag.. Lite tidigt för test det vet du  {#emotions_dlg.flower} Hehe
    Det låter som att du kan ha fått en liten nidis!!!!!!!! Vi hoppas hoppas hoppas att du är gravid nu!! Såg du den underbara nyheten???

• skumbanan
    alexander2011 skrev 2012-06-12 17:23:35 följande:

skumbanan: eftersom jag ser på båda även på den otrixade ås vågar jag säga GRATTIS :) trixade din bild så det syns tydligare :)

:D   Har någon erfarenhet av spökstreck från billiga testers tester? Är det samma som testlagret?
  • slemtorsk i din bralla
    Inelg skrev 2012-06-12 17:37:09 följande:
    Slemmis:
    Spännande på söndag.. Lite tidigt för test det vet du  {#emotions_dlg.flower} Hehe
    Det låter som att du kan ha fått en liten nidis!!!!!!!! Vi hoppas hoppas hoppas att du är gravid nu!! Såg du den underbara nyheten???
    ?????????????????????

Jag är gravid i vecka 10..har du tagit fel på person.
  • skumbanan
    alexander2011 skrev 2012-06-12 17:30:23 följande:
    jo det ahr jag men inte förens den 29:e aug :(

jo det känns skönt att äntligen få rett ur huvudet att det kanske kan vara nått som är fel. blev lite orolig när bm sa att jag kanske inte har äl eftersom mensen verkar ha hoppat över denna månaden oxå. asså 2 ggr på 3 månader :( 

I augusti.. Ah, förhoppningsvis får ni plus före det :) har du gått upp eller ner i vikt på senaste? När jag gick ner några kilon så började menscykeln komma regelbundet.. I alla fall har den gjort det i 4 månader nu :)
  • Inelg

Slemmi

slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-12 17:39:38 följande:
    ?????????????????????

Jag är gravid i vecka 10..har du tagit fel på person.
    Neeeeeeeeeeeeeeeej blev fel.. haha

Kolla in detta Slemmis!!! Dina kloka ord tack!!!!Hjärta

• miiis
    sweasmamma skrev 2012-06-12 17:23:31 följande:
    jag vågar NÄSTAN säga grattis =) wohooo... digitalt ?
    Ska man våga sig på ett digitalt? Köpte dubbelpack av CB då jag väntar från leverans av tester (kunde ju inte vänta ett helt dygn) Men om CB ett starkare i morgon ska jag nog ta ett digitalt, men man vågar knappt för man e så rädd för att få inte gravid
  • skumbanan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-12 17:24:02 följande:
    skumbanan.. jag ökade klarheten och skärpan och sen drog jag upp kontrasterna.....

särskilt på det nedersta syns det ju....

Men CB-digital har väl känsligheten 25? Varför skulle billiga testers test visa streck och db digital negativt? Borde inte båda bli positiva?
  • skumbanan
    miiis skrev 2012-06-12 17:43:40 följande:
    Ska man våga sig på ett digitalt? Köpte dubbelpack av CB då jag väntar från leverans av tester (kunde ju inte vänta ett helt dygn) Men om CB ett starkare i morgon ska jag nog ta ett digitalt, men man vågar knappt för man e så rädd för att få inte gravid

HÅller tummarna för att det visar gravid!  Ta med morgonurin? 
  • Inelg
    skumbanan skrev 2012-06-12 17:47:38 följande:
    Men CB-digital har väl känsligheten 25? Varför skulle billiga testers test visa streck och db digital negativt? Borde inte båda bli positiva?
    jo egentligen borde digitala också visa pos.. jag är i samma läge. Har supersvaga test men vågar inte testa digitalt ännu plus att dom är så dyra så jag vill ha starkare tester innan jag tar ett Digitalt.. Får se imorgon :)
  • alexander2011
    skumbanan skrev 2012-06-12 17:41:31 följande:

I augusti.. Ah, förhoppningsvis får ni plus före det :) har du gått upp eller ner i vikt på senaste? När jag gick ner några kilon så började menscykeln komma regelbundet.. I alla fall har den gjort det i 4 månader nu :)

njä det kan jag väl inte påstå. iår har jag väl tappat kanske 5 kg o det ska ju inte påverka nått större tycker jag. väger inte extremt mycket ligger väl mellan 75-80 kg
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester