• Augusti1985

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-06-12 20:25:26 följande:

Augusti1985:s bild
    Ser inte ut som nått :( Tack för trix :)
  • Snigo
    skumbanan skrev 2012-06-12 20:37:12 följande:
    Snigo: vad kul!' :) mitt digital sa dock inte gravid.
    attans! Då är de nog bara lite för tidigt för gravid de är du!!! Skrattande de är jag ganska så säker på!
  • alexander2011
    Augusti1985 skrev 2012-06-12 20:36:30 följande:
    Ser inte ut som nått :( Tack för trix :)
    var så lite så. jag däremot anar mig en svag skugga men det är som du säger. det kanske inte är nått. kan vara att det mröknar lite efter utgående tid men jag ska hålla tummarna för dig att det aknske visar nätt länge fram ist
  • alexander2011

markerade iaf vart jag anar skuggan mend et aksnek bara är jag som ser
  • miiis
    skumbanan skrev 2012-06-12 20:37:12 följande:
    Snigo: vad kul!' :) mitt digital sa dock inte gravid.
    Provade du det digitala idag?
  • miiis

Ja men då kanske de skulle stå gravid i morgon... Tror nog de blir stegring där :) Håller tummarna iaf :)

• Maramina
    Maramina skrev 2012-06-12 18:12:43 följande:
    En fråga som jag sett besvaras här tidigare, men som jag inte minns svaret på: kan man få ett svagt plus på CB på ÄL +9 och trots att strecket inte syns vid genomlysning? Jag vet att CB kan vara värdelösa och ge en massa spökstreck så därför undrar jag. Försökte få till en bild men strecket var så svagt att det var omöjligt att få till att fastna. Och jag som sagt att jag inte skulle testa förrän BIM :-$ Har vi hört den förr kanske
    Ingen som vet? Jag ser som sagt var något men kameran vill inte snappa upp det så jag kan inte lägga in det här
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester