• N1987

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

miis: Ser hoppfullt ut! Tror helt klart på en stegring imorgon ;)

Tar upp bloggen igen www.bebislyckan.blogspot.com BF med första barnet 9/1-13
  • Maramina

En fråga som jag sett besvaras här tidigare, men som jag inte minns svaret på: kan man få ett svagt plus på CB på ÄL +9 och trots att strecket inte syns vid genomlysning? Jag vet att CB kan vara värdelösa och ge en massa spökstreck så därför undrar jag. Försökte få till en bild men strecket var så svagt att det var omöjligt att få till att fastna. Och jag som sagt att jag inte skulle testa förrän BIM :-$ Har vi hört den förr kanske

• Augusti1985

Det översta testet är från 2009 med första sonen och dom två understa är med den andra 2011.

Bilden under tog jag nu för skojs skull. nån som vill hjälpa lite?

• laluna88
    Augusti1985 skrev 2012-06-12 18:29:58 följande:
    Det översta testet är från 2009 med första sonen och dom två understa är med den andra 2011.

Bilden under tog jag nu för skojs skull. nån som vill hjälpa lite?

Fina test.....dock på ditt senaste ser jag bara kontrollstrecket..... alltså så neg det bara kan bli....Rynkar på näsan
  • alexander2011

augusti1985: om du tar isär testet ifrån hylsan så är det lättare att se

• alexander2011

augusti1985: trixade ditt test ganska rejält men tyvärr seer jag inget. kan du ta ett nytt kort?
  • Tusse Misse

Hur snart efter ägglossning kan man testa plus? Som tidigast? Snart är jag tillbaka i tråden o terroriserar er ett tag. :)

• Elmiina

Jag undrar en sak. Jag hade ÄL förra veckan. Men nyss märkte jag att jag kan göra hängbroar utav mitt sekretet. Är det vanligt även fast man inte ens har äl??? Det är dock vitare i nyansen men endå. Blir förvirrad.

• HelenFr
    skumbanan skrev 2012-06-12 17:19:58 följande:

Äl + 8  och har använt billiga testers stickor.. Samt något jag hittat på e-bay (den tunna stickan).
    Ser någon något?  

Jag ser på båda både otrixat och trixat :)
  • Knastintis

Jag fick ett ultra svagt vanligt cb + imorse så köpte ett cb digitalt e det nån som fått "gravid" och plockat isär?? Skulle ta ut batteriet å kollade stickorna å där e två tydliga streck (ena lite svagare men tydligt) på ena Stickan å på den andra ett tydligt streck?!! Va tror ni? Kan s va spök från imorse? Eller tror ni jag e gravid?? Har bilder men ingen dator utan bara iPhone Så kan ej lägga upp bild

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester