• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

HEJ TJEJER!!!!

ORLOIG!!! kollade just min arm ... LILA FLÄCKAR??? 2 st på ca 1 1/2 dm stora, fattar inget , men ganska orolig

• LaReina

Hjälp tjejer!!!!
    Fått svagt sträck med CB, laddar snart upp bilden se tagit den med min iPhone!! Har bim runt 20-21juni

• sweasmamma
    Helenmedh skrev 2012-06-19 18:34:54 följande:
    Fick till en ganska bra genomlysningsbild.. Vad tror ni? 

syns bra , bättre än förra
  • sweasmamma
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-19 18:36:15 följande:
    Hjälp tjejer!!!!
    Fått svagt sträck med CB, laddar snart upp bilden se tagit den med min iPhone!! Har bim runt 20-21juni
    ladda upp bara =)
  • Helenmedh
    sweasmamma skrev 2012-06-19 18:36:55 följande:
    syns bra , bättre än förra
    Jo... men är det riktigt eller spök..? haha det kan ju inte du svara på men ja... :P 
  • LaReina

Trixa trixa =) syns bättre i verkligheten men fick stå i toaletten och ta bild då jag vill överraska min sambo sen med ett digitalt om det nu skulle vara något =) Hade hållt mig från att kissa ca 3 timmar och testet är från klockan 18:30 ca =)
  • LaReina

Bild nr 2 från längre avstånd... Vad tror ni tjejer?????
  • Helenmedh
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-19 18:46:06 följande:

Trixa trixa =) syns bättre i verkligheten men fick stå i toaletten och ta bild då jag vill överraska min sambo sen med ett digitalt om det nu skulle vara något =) Hade hållt mig från att kissa ca 3 timmar och testet är från klockan 18:30 ca =)
    Jag tror på gravid jag När är bim? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester