• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

rundaringar skrev 2012-06-21 13:10:42 följande:
    Nej, nu ger jag nog upp faktiskt tog nyss testet med märket "preg" och fick så negativt som man bara kan få.. Varför får man pos med TL och neg på andra? jag blir så jävla ledsen! Och jag som tyckte att testet i morse var starkare än igår.. Fan..

ähh fan vad tråkigt :( kontakta TL o klaga!!!!
  • PimPim1

Tack alla!
    Nu gav ni mig hopp!!!

Kommer nog testa ett digitalt senare. Om det skulle visa ej gravid ska jag ha hoppet kvar och testa 1-2 dagar senare.

TACK igen... kram

• PimPim1
    alexander2011 skrev 2012-06-21 13:10:46 följande:

såhär ser de ut pimpim i fäärg :)

Ja jäklar!
  • rundaringar

Hoppas 2012, här är bilderna från TL

Otrixad

Trixad

Som sagt, svårt att få med på bild. Men i verkligheten syns de utan närmare ansträngning, och det är rosa streck (jämför med mitt neg från TL)
  • rundaringar

Är det bara jag, eller syns ett streck om man mörkar bilden? (nu är jag besatt, jaa )

• isflikkan1

Tror inte man ska trixa så mycket med bilderna. Är man gravid så kommer man få positivt tids nog....

Det är en lång väntan, jag vet...

Skulle föreslå till er som får div tvetydiga svar att gå till MVC, gör ett test där eller be om att få göra ett hcg-test, då får ni säkert svar på 2 dagar :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester