• Marras

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mmm.. jag ser streck på det med.. =/ Jäkla skiiiiittester!! 

• sajo0106
    Marras skrev 2012-06-21 15:49:39 följande:
    Mina två dagens.. mannens nederst... streck på hans också va?! =/ 

Man måste ju ändå skratta lite åt eländet trots att man hoppats, men kul att mannen också fick ett streck ;)
  • Marras

jovisst.. men än är hoppet inte ute.. ska testa med andra tester sen, ska förbruka dem jag har.. OM jag nu är gravid så bör ju mina öka.. =) Bara inte hans också ökar.. haha... 

• sajo0106
    Marras skrev 2012-06-21 16:53:00 följande:
    jovisst.. men än är hoppet inte ute.. ska testa med andra tester sen, ska förbruka dem jag har.. OM jag nu är gravid så bör ju mina öka.. =) Bara inte hans också ökar.. haha... 
    Ja DET vore väldigt roligt :P! Lägg ut hans stegring också då ;)
  • Skrutt 83

Meloi: det nedersta rosa som Alexander la upp var ett ägglossningstest inte ett graviditetstest. Gällande stickorna så visade Testlagret både tydligast och tidigast. Billiga tester är bra, har aldrig visat spök för mig!

• Meloi

Aha okej Skrutt 83, tack för förklaringen. Inte sett något äl-test förut. Men funderade varöfr det var rött och de andra blå... :)

• Knasten83

Äntligen landat i Sverige igen!

Alltså, äl +10 idag och jag har typ ägglossningsflytningar!? Fast lite vita...

• Helenmedh

Alltså nu tror jag ju inte att det är så men gravtest kan ge utslag på prostatacancer... Men vi har ju redan konstaterat att det är testerna det är fel på

• Trixxy
    Helenmedh skrev 2012-06-21 17:17:02 följande:
    Alltså nu tror jag ju inte att det är så men gravtest kan ge utslag på prostatacancer... Men vi har ju redan konstaterat att det är testerna det är fel på

Tror knappast att Marras man har prostatacancer

Nej det är bara för oss alla att inse att det är inte riktiga streck vi får.

Fick en skugga jag igen nu för 10 minuter sen men jag fullkomligt skiter i de skuggorna så länge de inte visar tydligt.förr eller senare kommer man ändå få veta hur det ligger till.

Tycker ni skall strunta i att analysera dessa testlagrets test nu.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester