• rundaringar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Odetta skrev 2012-06-21 14:58:23 följande:
    Kan du inte plocka isär testet och ta kort? Jag tycker det är jätte svårt att se genom det där lilla plastfönstret...
    Nej, det vet jag inte hur man gör och har redan slängt testet.. Men har läst nu att jättemånga har plussat sent med Preg, att dom inte fått plus förrän efter BIM. Så jag tror nog jag kan hålla hoppet uppe lite till Jag menar, nog allt för att det kanske inte syns på bild, jag ser skillnad från det negativa testet från i förrgår och testet idag (från TL alltså) 
  • Den lilla M

Ang testa hcg så har det aldrig varit nått problem hos min gyn. Har bara ringt henne sen har jag fått komma in och lämna blod så ringer hon upp dan efter och säger vad svaret var. (går privat i sthlm)

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Helenmedh

Isflikkan: nej det tror jag inte heller, att det se mening att vara elak alltså :P så många gånger jag tänkt samma tanke typ: men vafan, det är ju bara att vänta!!

Men nej:P det är ju inte så lätt ;)

• Odetta
    rundaringar skrev 2012-06-21 15:03:25 följande:
    Nej, det vet jag inte hur man gör och har redan slängt testet.. Men har läst nu att jättemånga har plussat sent med Preg, att dom inte fått plus förrän efter BIM. Så jag tror nog jag kan hålla hoppet uppe lite till Jag menar, nog allt för att det kanske inte syns på bild, jag ser skillnad från det negativa testet från i förrgår och testet idag (från TL alltså) 

Ok. Annars bryter man bara upp testet och på insidan finns en sticka som ser ut som TL och alla dem där. Mycket lättare att se (plasthylsan är ju bara för bekvämlighetens skull)
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
  • Marras

okej här kommer dagens test.. Mannen kissade på nedersta stickan för test. De två ovanför är mina dagens.. trixxat för om ni skall se om det är något streck på mannens också.. det är blankt va? 

• slemtorsk i din bralla
    Den lilla M skrev 2012-06-21 15:12:23 följande:
    Ang testa hcg så har det aldrig varit nått problem hos min gyn. Har bara ringt henne sen har jag fått komma in och lämna blod så ringer hon upp dan efter och säger vad svaret var. (går privat i sthlm)
    Privat och Stockholm är nog ledorden där......
  • Meloi
    alexander2011 skrev 2012-06-21 11:12:56 följande:
    mensen på g verkar det som :( rosa flytning

Men... på testerna du la upp så visar det ju jättetydligt plus på nedersta testet!? Menar du att det kan vara ett spökstreck? Det är ju helt sjukt isådanafall!!

Jag beställde mina tester från billigatester.se, de kanske är bättre?

Man måste dock vara medveten om att alla dessa stickor inte alls är lika känsliga som de dyrare på apoteket. Det är därför man inte kan se plus lika tydligt och lika tidigt som t.ex CB:s tester.         
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester