• Binegar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det är liksom lite som att säga "alla ni som kämpar för att bli gravida. Vi har äntligen lyckats bli gravid efter många jobbiga månader men ääh....aah...neee..nu ska vi göra abort såå...suck it up" väldigt icke respektfull och väldigt icke genomstänkt.

• Trixxy
    trebarsmamma skrev 2012-07-01 23:49:27 följande:
    men tänk om hennes kille var otrogen i helgen och då förstördes ju hela grejen med familjen 

Spelar ingen roll,då får man starta en egen tråd om sin abort,inte skriva det här....det är äckligt.
  • Binegar
    trebarsmamma skrev 2012-07-01 23:49:27 följande:
    men tänk om hennes kille var otrogen i helgen och då förstördes ju hela grejen med familjen 
    wow, jaaaa. så var säkert fallet...säkert...
  • lillabambi

De är ju lite lika med mig jag har ju plusat men efter mitt plus hade jag lite låg profil och ville inte över ösa min lycka över alla som kämpar utan man fortsätter att stötta och ge sina råd och hoppas fortfarande på er men de är ju liksom inte så att man är respektlös och berättar hur allt är nu liksom!

• Binegar
    lillabambi skrev 2012-07-01 23:52:57 följande:
    De är ju lite lika med mig jag har ju plusat men efter mitt plus hade jag lite låg profil och ville inte över ösa min lycka över alla som kämpar utan man fortsätter att stötta och ge sina råd och hoppas fortfarande på er men de är ju liksom inte så att man är respektlös och berättar hur allt är nu liksom!
    Den är lite svår också. För självklart vill man ju bara ösa ut all sin lycka när man plusat. Men jag tycker personligen det är skönt om man som nyplusad kan hålla det på en lite lägre nivå. För mig personligen hugger varje plus-bild i bröstet på mig och vad blir svart av avund...
  • Trixxy
    Binegar skrev 2012-07-01 23:56:26 följande:
    Den är lite svår också. För självklart vill man ju bara ösa ut all sin lycka när man plusat. Men jag tycker personligen det är skönt om man som nyplusad kan hålla det på en lite lägre nivå. För mig personligen hugger varje plus-bild i bröstet på mig och vad blir svart av avund...

Ja så känner jag med Man är glad å andras vägnar men också såååå avundsjuk
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester