• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meoow: mitt test såg ut precis som ditt och det var positivt, nästan lite svagare, så det kan ju vara så att det är tidigt bara och du kanske också är som jag som plussar starkare på kvällstid.

• Knasten83

Trixxy: det är faktiskt vetenskapligt bevisat att det är så.. Rätt kul!! Tydligen blir de flesta av oss mer kåta då också

• Knasten83

Meow: din stackare, förstår förtvivlan!!! Tycker ju morgonens test e solklart!! Kan det va så att det bara visar på morgonen nu om det är tidigt än?

• skumbanan

Härligt Frida!

Mina syntom innan plusset var gasig i magen och klump i halsen som illamående.

• Meoow
    HelenFr skrev 2012-07-07 21:03:20 följande:
    Meoow: mitt test såg ut precis som ditt och det var positivt, nästan lite svagare, så det kan ju vara så att det är tidigt bara och du kanske också är som jag som plussar starkare på kvällstid.
    Fast tvärt om för mig då, eftersom jag tyckte att jag hade plussat imorse men inte såg någonting på em :( Tack för att du ger lite hopp iaf!
    Knasten83 skrev 2012-07-07 21:09:07 följande:
    Meow: din stackare, förstår förtvivlan!!! Tycker ju morgonens test e solklart!! Kan det va så att det bara visar på morgonen nu om det är tidigt än?
    Känns ju som en väldigt stor kontrast, från ett ganska tydligt resultat till verkligen INGENTING? :( Känner mig bara sur nu och sitter och blänger på det positiva testet då och då, känns inte alls som att jag är gravid.. :(
  • Knasten83

Meow: fast du behöver ju inte känna att du e gravid ;) för många är just DET ett symtom.

Jag hoppas du får svar på din undran snart!!

• Loppan8604

Whoeix: de ser ju riktigt bra ut! Tror inte du behöver oroa dej. Ser onekeligen ut som ett positivt test. Uppdatera gärna imorgon igen:)

• Whoeix

Loppan: det skall jag absolut göra! Just nu ligger jag i sängen och känner mig inte ett dugg gravid, haha. Men det kommer nog med råge senare om jag känner min kropp ;)
    Väntar med spänning på att det skall bli imorgon nu! :)

• MirEmMiEa

Hej!

Behöver lite hjälp!

Testade igår (Lördag) på eftermiddagen och jag tycker mig ana ett plus - vad tror ni!?

Har köpt RFSUs Test och ska testa imorgon med morgonurinet! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester