• Whoeix

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Clearblue är väl lite ökända för att lämna sådana streck när det är negativt väl?
    Ta det andra testet imorgon bitti, jag håller tummarna för dig!

• angie91
    MirEmMiEa skrev 2012-07-08 00:48:40 följande:
    Hej!

Behöver lite hjälp!

Testade igår (Lördag) på eftermiddagen och jag tycker mig ana ett plus - vad tror ni!?
    Har köpt RFSUs Test och ska testa imorgon med morgonurinet! 
    är de de röda rfsu såå råder ja dig vänta iallafall 2 dagar
  • MirEmMiEa

Jo, men kortet är taget efter lite mer än 10 minuter.. Helt upptagen med att ringa storasyster:) 

Strecket var också lika tjockt som neg strecket.
    Jag har hört att spökstrecken ska vara smalare och ligga lite på sidan, inte mitt i, eller?

Tack :) 

• MirEmMiEa
    angie91 skrev 2012-07-08 01:07:32 följande:
    är de de röda rfsu såå råder ja dig vänta iallafall 2 dagar
    Jo, det är dom röda! =/ 

ÅÅh, Vill veta nu nu nu

Det är ju iofs två st test!  
  • Whoeix

Haha jag förstår dig, jag vill också veta NU. Men väntar tålmodigt tills jag vaknar. Hoppas att både jag och du får lägga upp riktigt fina pluss imorgon!
    Var i cykeln är du? Jag är på BIM-2 (eftersom klockan är över midnatt)

• angie91
    MirEmMiEa skrev 2012-07-08 01:10:06 följande:
    Jo, det är dom röda! =/ 

ÅÅh, Vill veta nu nu nu

ahh för dom röda mäter 50miu.. ist för t.ex clearblur som mäter 25.. såå de tar en stund när man e gravid att komma upp i den hcg nivån såå att de ger utslag på stickan :P

två i förpackningen? säker att de int e testa tidigt? e de int bara en i rfsus vanliga röda?

• angie91
    MirEmMiEa skrev 2012-07-08 01:10:06 följande:
    Jo, det är dom röda! =/ 

ÅÅh, Vill veta nu nu nu

fast o andra sidan.. har du 2 röda kan du juh testa me ett,,,

ger de int utslag såå vänta 2-3 dagar o ta de andra...

men som sagt dom kräver ganska mycke hcg såå deppa int ihop om de visar negativt :P

• angie91

lycka t imorrn tjejerr :)

nu grattulerar ja mig själv t v 12 (eftersom klockan e över 00..) o mitt dagliga impulsköp (en opel..) o går o lägger mig <3

natti natti

• MirEmMiEa

Kans

angie91 skrev 2012-07-08 01:14:47 följande:

ahh för dom röda mäter 50miu.. ist för t.ex clearblur som mäter 25.. såå de tar en stund när man e gravid att komma upp i den hcg nivån såå att de ger utslag på stickan :P

två i förpackningen? säker att de int e testa tidigt? e de int bara en i rfsus vanliga röda?

Det kanske är testa tidigt? 
    Det står dock inget på förpackningen om testa tidigt.. 

Har så oregelbunden mens att jag inte har någon aning om vart jag är i cykeln. Har dock inte haft en spottstyver till blödning på över två månader - och det är inte likt mig! Brukar i de närmaste blöda nån skvätt varje vecka!

Har mått jätteilla i en vecka - yr, kräkreflexer, zombietrötthet (sov till 17.00 idag!!! ;)) Ömma bröst och gnolande i magen. Tidigare idag kändes det som om livmodern stelnat å blivit en sten i magen.. å inte att glömma! Känns som att håret hunnit bli flottigt igen innan det ens är torrt efter dusch... -.-  
  • MirEmMiEa
    angie91 skrev 2012-07-08 01:16:59 följande:

fast o andra sidan.. har du 2 röda kan du juh testa me ett,,,

ger de int utslag såå vänta 2-3 dagar o ta de andra...

men som sagt dom kräver ganska mycke hcg såå deppa int ihop om de visar negativt :P

Så gör jag :) 

Pirrpirrrpirrr i magen <3  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester