Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Clearblue är väl lite ökända för att lämna sådana streck när det är negativt väl?
Ta det andra testet imorgon bitti, jag håller tummarna för dig!
Clearblue är väl lite ökända för att lämna sådana streck när det är negativt väl?
Ta det andra testet imorgon bitti, jag håller tummarna för dig!
Jo, men kortet är taget efter lite mer än 10 minuter.. Helt upptagen med att ringa storasyster:)
Strecket var också lika tjockt som neg strecket.
Jag har hört att spökstrecken ska vara smalare och ligga lite på sidan, inte mitt i, eller?
Tack :)
Haha jag förstår dig, jag vill också veta NU. Men väntar tålmodigt tills jag vaknar. Hoppas att både jag och du får lägga upp riktigt fina pluss imorgon!
Var i cykeln är du? Jag är på BIM-2 (eftersom klockan är över midnatt)
ahh för dom röda mäter 50miu.. ist för t.ex clearblur som mäter 25.. såå de tar en stund när man e gravid att komma upp i den hcg nivån såå att de ger utslag på stickan :P
två i förpackningen? säker att de int e testa tidigt? e de int bara en i rfsus vanliga röda?
fast o andra sidan.. har du 2 röda kan du juh testa me ett,,,
ger de int utslag såå vänta 2-3 dagar o ta de andra...
men som sagt dom kräver ganska mycke hcg såå deppa int ihop om de visar negativt :P
lycka t imorrn tjejerr :)
nu grattulerar ja mig själv t v 12 (eftersom klockan e över 00..) o mitt dagliga impulsköp (en opel..) o går o lägger mig <3
natti natti
Kans
ahh för dom röda mäter 50miu.. ist för t.ex clearblur som mäter 25.. såå de tar en stund när man e gravid att komma upp i den hcg nivån såå att de ger utslag på stickan :P
två i förpackningen? säker att de int e testa tidigt? e de int bara en i rfsus vanliga röda?
fast o andra sidan.. har du 2 röda kan du juh testa me ett,,,
ger de int utslag såå vänta 2-3 dagar o ta de andra...
men som sagt dom kräver ganska mycke hcg såå deppa int ihop om de visar negativt :P