Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Kan ni se någon skillnad på testerna... det understa är från imorse och det övre från igår.....
Angie: grattis till v 12 vännen!!!!!
Hej!
Jag är så förvirrad. Jag har gjort IVF och har sedan i onsdags (dag 9 efter ET5d) haft bruna flytningar som de senaste dagarna övergått till färskt blod (mens?). Jag har testat negativt och tänkt att det nog inte blev något den här gången
Men så igår morse (lördag) fick jag ett svagt streck på stickan och tänkte att det nog var ett spöksteck (se bild). men idag på rd 13 fick jag ett något tydligare streck så nu fick jag lite hopp tillbaka ändå. Eller så tänker jag att jag kan ha haft ett supertidigt missfall och har kvar hormoner som ger lite utslag på stickan? Jag ska testa igen imorgon men jag undrar om det är någon fler som ser mina steck? Och hur tydliga de ska vara för att räknas som +?
Yrja det ser absolut starkare ut idag!
Saga jag ser lite skillnad, men tyvärr ser de ändå ut som spök :( Hur långt efter ÄL är du?
Ja men då finns det ju hopp Saga :)
Yrja när man är på BIM och efter fungerar ju CB alldeles utmärkt. CB digital finns ju också. Annars har jag bara bra erfarenhet av Apotekets egna.
Yrja
Kan ju vart två från början oxå!!
Saga- ser en stegring tror garanterat på plus :)
Yrja- tycker dina test ser tillräckligt starka ut för att ge utslag på ett digital :)) så testa det tycker jag!