• 3 barns mamma84

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är det vanligt att ha ömma bröstvårter många veckor eller ja 1 vecka ca innan BIM ?
    Nu vet jag inte när sista mensen va men enligt kalendern v 6 ?? 

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Eveliina11

Ja hade ömma bröstvårtor kunde inte ens ta på dom ungefär en vecka innan mens, precis likadant som när jag var gravid, men var inte det den här gången.

• Odetta
    3 barns mamma84 skrev 2012-07-08 09:36:32 följande:
    Är det vanligt att ha ömma bröstvårter många veckor eller ja 1 vecka ca innan BIM ?

Nu vet jag inte när sista mensen va men enligt kalendern v 6 ?? 

Men om du har passerat när du skulle haft mens...TA ETT TEST!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
  • 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2012-07-08 09:41:08 följande:

Men om du har passerat när du skulle haft mens...TA ETT TEST!
    Jag hade innan koll på mensen men efter som vi inte ''planerar'' så tänkte jag inte på så mer .
    ÅÅh typist detta händer varje gång jag e gravd att jag alltid tappar bort mig gör ett test och vips så e man på smällen .
    molvärk har jag lite då o då och vårtorna ja fyfan så fort jag tar av mig bh eller med bh:n eller ska ducha och vattnet träffar vill jag bara hålla i dom.  
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Nilla 923

Är detta ett plus? Måste bara fråga.... när jag hade äl så sa min sambo nu jävlar ska jag göra dig gravid och jag tror tame fasen han gjorde det. 

• Nilla 923

weee vad ska man göra nu då? Boka tid hos barnmorskan? Har inga barn sedan tidigare Skäms

• Krinster

Nilla 923, du är gravid! Grattis! Så starkt hade inte ens jag.. Dock testade jag väl tidigare, men jag är i v.28 nu! Med en bebis som sparkar hårt och mycket!

• telgebo
    Nilla 923 skrev 2012-07-08 09:58:26 följande:
    Är detta ett plus? Måste bara fråga.... när jag hade äl så sa min sambo nu jävlar ska jag göra dig gravid och jag tror tame fasen han gjorde det. 

Ja detta är ett starkt plus, grattis
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Loppan8604

Saga: tl har ja svårt att lita på men man ser strecket tydligare idag tycker ja. Håller tummarna med att de blir ett starkare å atarkare streck!:)

Nilla 923 skrev 2012-07-08 09:58:26 följande:

Grattis!!!
    Yrja M skrev 2012-07-08 07:26:45 följande:
    Hej!

Jag är så förvirrad. Jag har gjort IVF och har sedan i onsdags (dag 9 efter ET5d) haft bruna flytningar som de senaste dagarna övergått till färskt blod (mens?). Jag har testat negativt och tänkt att det nog inte blev något den här gångenMen så igår morse (lördag) fick jag ett svagt streck på stickan och tänkte att det nog var ett spöksteck (se bild). men idag på rd 13 fick jag ett något tydligare streck så nu fick jag lite hopp tillbaka ändå. Eller så tänker jag att jag kan ha haft ett supertidigt missfall och har kvar hormoner som ger lite utslag på stickan? Jag ska testa igen imorgon men jag undrar om det är någon fler som ser mina steck? Och hur tydliga de ska vara för att räknas som +? Igår (rd 12)

Idag (rd 13 något tydligare streck tycker jag)Bilderna är tagna ca 15 min efter test. Stickorna kommer från testlagret. 

Ser också en fin stegring! Hade också tagit ett digitalt;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester