Saga: tl har ja svårt att lita på men man ser strecket tydligare idag tycker ja. Håller tummarna med att de blir ett starkare å atarkare streck!:)
Nilla 923 skrev 2012-07-08 09:58:26 följande:
Är detta ett plus? Måste bara fråga.... när jag hade äl så sa min sambo nu jävlar ska jag göra dig gravid och jag tror tame fasen han gjorde det.
Grattis!!!
Yrja M skrev 2012-07-08 07:26:45 följande:
Hej!
Jag är så förvirrad. Jag har gjort IVF och har sedan i onsdags (dag 9 efter ET5d) haft bruna flytningar som de senaste dagarna övergått till färskt blod (mens?). Jag har testat negativt och tänkt att det nog inte blev något den här gångenMen så igår morse (lördag) fick jag ett svagt streck på stickan och tänkte att det nog var ett spöksteck (se bild). men idag på rd 13 fick jag ett något tydligare streck så nu fick jag lite hopp tillbaka ändå. Eller så tänker jag att jag kan ha haft ett supertidigt missfall och har kvar hormoner som ger lite utslag på stickan? Jag ska testa igen imorgon men jag undrar om det är någon fler som ser mina steck? Och hur tydliga de ska vara för att räknas som +? Igår (rd 12)
Idag (rd 13 något tydligare streck tycker jag)Bilderna är tagna ca 15 min efter test. Stickorna kommer från testlagret.
Ser också en fin stegring! Hade också tagit ett digitalt;)