• Capiche

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Idag är jag på ÄL + 7.  Få se om det blir denna månad, är på försök 2 nu. 
    Tog över 1 1/2 med dom andra barnen att bli gravid så har inte så stora förhoppningar på att det ska gå fort denna gång heller. 

När ungefär säger man att ägget fäster?  

• Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-07-08 12:33:59 följande:
    Äntligen pos ältest!!!!!!!!!
    YEH =) håller tummarna!!!!!
  • Capiche
    Capiche skrev 2012-07-08 13:42:05 följande:
    Idag är jag på ÄL + 7.  Få se om det blir denna månad, är på försök 2 nu. 
    Tog över 1 1/2 med dom andra barnen att bli gravid så har inte så stora förhoppningar på att det ska gå fort denna gång heller. 

När ungefär säger man att ägget fäster?  
    alltså 1 1/2 år med dom andra barnen. 
  • Whoeix
    Här är dagens test (underst) i jämförelse med gårdagens test (överst)
    Jag vet inte..är på BIM-2 idag, och det borde väl vara starkare än såhär?
    Det understa från idag är fortfarande fuktigt på bilden, så färgerna är nog lite starkare pga det också?

Vad tror ni?
    Jag är skeptisk, har menskänslor och är rädd att det är ytterligare ett tidigt MF.. :(

• fancyface3

Ni som har barn innan när har ni plussat och vilket kön blev de? Jag är på äl 11 och har alltid plussat med mina 3 tjejer 3-4 dagar innan bim . Men nu visar d inget än och äl har jag haft både stickor visat de flytning och smärtan .

• 3 barns mamma84
    Nilla 923 skrev 2012-07-08 09:58:26 följande:
    Är detta ett plus? Måste bara fråga.... när jag hade äl så sa min sambo nu jävlar ska jag göra dig gravid och jag tror tame fasen han gjorde det. 

Tvillingar ? känner på mig att det e tvillingar du väntar stort grattis
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-08 12:33:59 följande:
    Äntligen pos ältest!!!!!!!!!
    åhhh hoppas det tar sig nu då :) du hade mensen 23:e va? minns det för jag ahr det datumet.
    jag kanske har stegring nu!! testerna har smetat ut sig så jag ska ta ett ikväll igen. hoppas oxå jag får positivt är på dag 16 nu o sambon åker imorgon o är borta 2 veckor :( så jag hoppas på positivt äl test oxå 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester