• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fancyface3: dom tre första tjejerna fick jag plus tidigt. Trodde jag plussade sent med fjärde tjejen men blev flyttad på ul så långt så de va tidigt då med. Denna gången fick jag svagt plus på bim +1 och jag väntar troligen en pojk enligt läkaren.

• angie91

knasten...

tack för grattis !

o nu bannemig ska de ta sig för er!!! nu e de tusan er tur!!!

• Knasten83

Tack alla goa!! :))

Vi har ju som sagt haft sex 4/7, 5/7, 7/7, 8/8 och imorgon. Det visade sig pos på dan idag så jag hoppas vi prickat rätt!!!!

Åå... Låt det va vår tur!!

• Knasten83

Alex: ja jag fick brunt den 23e och den 24e kom blod så jag räknar det som mensdag 1.

Hoppas ni hinner nu!! Men det tror jag ni gör om du har stegring nu, perfekt tajming ju!! :)

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-08 16:53:30 följande:
    Alex: ja jag fick brunt den 23e och den 24e kom blod så jag räknar det som mensdag 1.

Hoppas ni hinner nu!! Men det tror jag ni gör om du har stegring nu, perfekt tajming ju!! :)

jag hoppas verkligen. ska ta ett test nu så slänger jag in bilden. tycker det e svårt o se om man har stegring iaf mina tester :S ok jag fick brunt/rosa 22:e o rött 23:e. är första mensdagen 22:e då?
  • Knasten83

Det sägs vara första mensdagen när det kommer riktigt blod. Så jag skulle säga 23e för dej.

Åh va kul! Då kan vi följas åt denna jobbiga tiden till bim! :)

• Meja2011

Gahh vet fortfarande inte hur jag ska göra:/ om det som var i veckan kan kallas mens, för idag i sånna fall ska jag börja med pergotime. Men vet i tusan hur jag ska göra:/

• alexander2011

tjtjer. Ni som kan det mesta härinne.

är på dag 16 nu med oregelbunden mens men äter rosenrot,apiforce och aco-kvinna.

Igår kom det rosa på pappret efter sexet och det har jag aldrig varit med om innan förutom dagen innan mensen kanske om man har haft sex.

har det hänt såhär för er runt äl? Inte för oss under våra 7 år iaf :S kan det vara nån infektion eller vad, vet att man kan ha känsliga slemmhinnor och så. kanske kan bero på det eller äl iaf?      

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester