• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja: det tycker jag du ska. Läst att man kan börja med pergo även utan mens så i vilket fall skadar det inte

Ringde du aldrig läkaren?

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-08 18:01:21 följande:
    Det sägs vara första mensdagen när det kommer riktigt blod. Så jag skulle säga 23e för dej.

Åh va kul! Då kan vi följas åt denna jobbiga tiden till bim! :)

ja det måste vi men du lär nog få vänta tills min mens kommer. det kan variera allt mellan 30-60 dagar :( just därför äter jag rosenroten för att se om den kan hjälpa
  • alexander2011

knasen jo fast min tester visar inte äl :( men jag ahr ont som om jag skulle ha äl!! aja. såhär ser testerna ut. den översta är ifrån imorses. hann inte se den inom tiden och den andra (mittersta är från middag och den understa ikväll men den mittersta ser utsmetad ut :(
  • Hoppas 2012

Saga
    Ser skillnad på dina test :)

Knasten
    Kör hårt!! Ni har ju sexat på hur bra som helst!

• linnnea

Vad tror ni om detta? Ett test som ser solklart negativt ut, men sedan när jag plockade isär det ser ut sådär? vet att jag griper efter halmstrån :p har lite oregelbunden cykel så kan vara allt från bim idag, till bim - 7

• Angie08

Linnnea: tycker testet ser svagt positivt ut även när du inte tagit isär det :)
    Väldigt svagt men kan bli ett fint plus :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester