• Saga09

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-07-08 19:26:57 följande:
    Saga
    Ser skillnad på dina test :)
    Tog ett till nu ikväll och det ser tydligare ut än vad det gjorde imorse... åh vad jag hoppas att det har gått vägen nu...
    Älskade Saga 090908
  • linnnea

angie, hoppas veerkligen har omedicinerad prolaktinom så ska i princip vara omöjligt, men har mått så himla konstigt sista dagarna. bara hålla tummarna och se  

• Loppan8604
    Saga09 skrev 2012-07-08 19:44:05 följande:
    Tog ett till nu ikväll och det ser tydligare ut än vad det gjorde imorse... åh vad jag hoppas att det har gått vägen nu...

Bild:)!!!
  • Saga09

Asch nu syns det inte sååå bra pga reflexerna med.. men jaja.. det ser lite tydligare ut i verkligheten Flört har ju dessutom många dagar kvar till BIM...
    Älskade Saga 090908
  • Loppan8604
    Saga09 skrev 2012-07-08 20:02:08 följande:
    Asch nu syns det inte sååå bra pga reflexerna med.. men jaja.. det ser lite tydligare ut i verkligheten har ju dessutom många dagar kvar till BIM...

Men man ser något svagt ändå:) hoppas du får ditt starka plus om några dagar!
  • Saga09
    Loppan8604 skrev 2012-07-08 20:06:49 följande:
    Men man ser något svagt ändå:) hoppas du får ditt starka plus om några dagar!
    Tack jag hoppas det med :)
    Älskade Saga 090908
  • Knasten83

Alex: mina ältest från tl har också varit lite diffusa innan jag började med pergo. De kan visa så olika beroende på vad du druckit, om du kissat nyligen eller så.
    Tycker det iaf ser ut som det är på g!!

Hoppas; tack vännen! Hur mår du nu?

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-08 20:33:52 följande:
    Alex: mina ältest från tl har också varit lite diffusa innan jag började med pergo. De kan visa så olika beroende på vad du druckit, om du kissat nyligen eller så.
    Tycker det iaf ser ut som det är på g!!

Hoppas; tack vännen! Hur mår du nu?

jag tror jag kommer få börja med pergo i aug om jag har tur. får aldrig riktigt starka tester. ska in på gyn den 29:e aug så får vi se vad de säger. ska ta ett test till snart här o se om det är starkare annars får jag hoppas den är starkare imorgon
  • Nilla 923
    splink skrev 2012-07-08 11:03:55 följande:
    Hahaha! Det här var tamejfan det starkaste plus jag sett! Grattis!
    Ja men man tror ju inte sina ögon vid 7 tiden på en söndag morgon... jag kunde inte riktigt lita på mina egna ögon :P 

Tack för alla grattis vad gulliga ni är {#emotions_dlg.flower} 
  • Nilla 923

Nu får man hoppas på att den lilla rackarn stannar kvar i magen... hört att det är vanligt med miss fall första gången. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester