• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nilla 923 skrev 2012-07-08 22:09:15 följande:
    Nu får man hoppas på att den lilla rackarn stannar kvar i magen... hört att det är vanligt med miss fall första gången. 

Tänk inte på de! Du ska tänka: åå ja e gravid!! Inte: ååh de kan bli mf! Njut av din graviditet istället;)
  • Knasten83

Nilla: jag har bara varit gravid en gång och har världens finaste dotter! Så det behöver inte va så ;)

Jag har hört att det e vanligt med mf med barn nr 2.. Hm..

• Knasten83

Alex: inte gjort nån utredning?

Tråkigt att va ovetande och bara vänta.. :(
    Du har ju också försökt ett tag nu!

• Knasten83

Godmorgon experter!! Skrattande

Jag är så kluven med mina ältest! Alltså jag har ju äl nu, det både känner jag och ser på apotekets tester men testlagrets visar inte så skarpt?!
    Jag kan väl lita på apotekets??? För visst är de positiva?

www.heddishsaker.blogg.se
  • Jess86

Knasten: Tog du bara tl:s test på morgonen på cd 15? Hade säkert visat positivt om du tagit ett mot kvällen :)

• Knasten83

Jess: jo jag testade, såg ut som det på morgonen ungefär.. Men tror du kan kan lita på att jag har äl nu?

• Meoow

Tycker inte att dagens är mycket starkare än gårdagens heller... :( Ser ni något alls?

Inatt/tidigt imorse så vaknade jag av den jävla värken i tjejmagen. Brukar sällan hända när jag har mens ens! Gör ju inte lika ont dock, enda skillnaden är att det kommer i vågor som det gör ont och sen släpper det... Kanske därför jag vaknar av det?  Drömt om graviditetstester och allt möjligt.... Men ingen mens ännu :/ Vad är detta egentligen? :/

Ska iaf köpa ett pregcheck idag innan jobbet :) Återstår o se om de bara är känsliga eller om det var nåt fel på förra testet!
  • Jess86

Har du skarpa känningar och flytningar så skulle jag lita på det, du ligger ju rätt till i cykeln nu också :) Var urinen ordentligt koncentrerad då? Märkt att TL:s ÄL-tester är väldigt kräsna på det.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester