• Whoeix

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Svagare på gravtestet nu på morgonen. Det var starkare igår morse och ännu starkare igår kväll. Är väl ett tidigt mf igen. Detta är inte roligt längre..

• alexander2011
    Whoeix skrev 2012-07-09 10:59:33 följande:
    Svagare på gravtestet nu på morgonen. Det var starkare igår morse och ännu starkare igår kväll. Är väl ett tidigt mf igen. Detta är inte roligt längre..

vad tråkigt :( har ni försökt länge? om du har haft mf fler ggr borde du kolla upp det. har ni gjort det?

• Starbaby
    Whoeix skrev 2012-07-09 10:59:33 följande:
    Men du, jag hade jätte konstiga resultat på mina prover, det var starkt och svagt om vartannat. Behöver inte betyda någonting alls.
    www.mystarbaby.vimedbarn.se ♥ www.finest.se/natali
  • Es Mamma

Trixy jag var säker på att jag hade äl på dag 10 typ för jag hade alltid äl-flytningar då och hade ökad sexlust, plus att jag blev gravid med sonen riktigt tidigt i cykeln. Men när jag började testa så hade jag äl på dag 21, väldigt nära mensen ist.
    Jag fick alltid utslag kl 19 på kvällen, fick viss styrka vid 13-tiden, men inte pos. Kl 10 var det absolut inte starkt för mig! Jag råder dig till att ta två per dag när du ser att det blir lite starkare. Enl mig är det bäst kl 13 och 19.

• Knasten83

Whoeix: åh stackars.. Men du, det behöver inte va så! Tappa inte hoppet nu. Har du gått över bim?
    Kan du inte visa testen? Man tycker olika om det där vet du ;)

• Whoeix

Hej alla fina. Jag har BIM imorgon, så är på BIM -1. Jag tror att det testet jag tog idag i princip är lika starkt som det jag tog igår morse, men är så svårt att se när det från idag fortfarande är fuktigt. Känns minde i brösten idag, mår inte alls lika illa och känns som mensen skall komma när som. Har haft ett MA i v10, hade avstannat i v7, i februari 2011, ett tidigt MF i v5 i februari i år, och nu detta, som jag inte vet vad det är än men jag är inte så hoppfull.
    Absolut kan jag lägga upp testen! Är inte hemma just nu, så får bli i eftermiddag. :) Skall hålla mig tills dess och ta ett nytt då med. Jag önskar så att det kunde gå som det skall nu...men jag vågar inte hoppas.

• Es Mamma

Whoeix jag fick också så en dag i april, att det var mycket svagare och trodde direkt att det var mf, men det berodde på att jag hade druckit innan jag gick och la mig på kvällen innan. Jag höll mig nån timma utan att dricka och testade igen, då var det starkt igen.
    Nu slutade det i mf ändå nån vecka senare, men det spelade ingen roll för styrkan den dagen. Så tappa inte hoppet :)

• Trixxy
    Es Mamma skrev 2012-07-09 11:19:56 följande:
    Trixy jag var säker på att jag hade äl på dag 10 typ för jag hade alltid äl-flytningar då och hade ökad sexlust, plus att jag blev gravid med sonen riktigt tidigt i cykeln. Men när jag började testa så hade jag äl på dag 21, väldigt nära mensen ist.

Jag fick alltid utslag kl 19 på kvällen, fick viss styrka vid 13-tiden, men inte pos. Kl 10 var det absolut inte starkt för mig! Jag råder dig till att ta två per dag när du ser att det blir lite starkare. Enl mig är det bäst kl 13 och 19.

Så du menar att du hade älflytningar dag 10 men äl dag 21? Och du har en 28-29 dagars menscykel,för det har jag.

Dag 21 är ju jag snustorr där nere ju,var du det med?
  • Es Mamma

Ja precis så. Däremot kommer jag inte ihåg hur det var med flytningarna varje månad, men i april tex hade jag vattniga flytningar tidigt i cykeln och riktiga äl-flytningar sent. Men det kunde jag ha tidigt i cykeln också efter mens.
    Ja min cykel var på 25-29 dagar, därav alla missfall. Men åt rosenrot från mitt mf i april tom äl i maj och fick äl på dag 14 ist så denna gång gick det vägen.

• Elmiina

Jag har fortfarande inte fått utslag på min ÄL test. Ibland stegrar de lite men det blir aldrig fullt utslag. Testade från dag 8 till dag 19 varje dag kl 13.00. Testade ett nu för skojs skull och det är lika starkt som det har vart hela tiden. Är idag på dag 21 i min 29 dagars cykel.

Hade inga fler test så kunde inte testa flera gånger om dagen.

Enligt kalendern så ska jag ha ÄL på dag 16 men inte ens där gav det fullt utslag, något starkare än de andra testen kanske men inte fullt. Har jag ingen ÄL? :S

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester