Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Var och tog blodprovet inför kub-testet idag :) kub-testet är den 27:e! Nervööööst hihi
Var och tog blodprovet inför kub-testet idag :) kub-testet är den 27:e! Nervööööst hihi
Kan ju vara så att när ni testat senaste gången så har den starkaste tidpunkten redan varit? Om ni haft sex kring när ni fått utslag så finns det ju ändå en chans.
Nu har jag fixat bilder.
Jag vet inte vad jag skall tro, och jag blir snart tokig. Som Yrja M sa, det är verkligen psykiskt jobbigt att växla mellan glädje och ledsenhet...
Här är bilderna iaf, säg gärna vad ni tror. Har inte alls lika ont i tuttarna idag, mår inte illa heller. Bara lite "mensvärk" och trött.
Vänstra bilden med blixt, högra utan blixt.
Vänstra testet från igår morse (på båda bilderna) högra från idags morse (på båda bilderna)
Huu jag vet att jag borde ta det lungt, men den där dumma mf-oron ligger i bakhuvudet hela tiden. >:(
Min sambo säger också att jag skall ta det lungt, att ja kan testa igen imorgon om jag vill igen, och att det som händer det händer, vi kan inte göra något åt det oavsätt. Så jag skall försöka att inte tänka på det, men det är svårt, man vill ju veta! :)
Whoeix: precis som jag trodde- det e visst stegring vännen! Det har bara inte hunnit hända så jättemkt- det kommer!!!!!