• Madelonen1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Var och tog blodprovet inför kub-testet idag :) kub-testet är den 27:e! Nervööööst hihi

• Yrja M
    Whoeix skrev 2012-07-09 10:59:33 följande:
    Svagare på gravtestet nu på morgonen. Det var starkare igår morse och ännu starkare igår kväll. Är väl ett tidigt mf igen. Detta är inte roligt längre..
    Jag fick också svagare på gravtest idag än igår. Idag syntes det knappt någonting Gråter Det är verkligen inte kul att växla mellan hopp och förtvivlan..
  • satirnine

Kan ju vara så att när ni testat senaste gången så har den starkaste tidpunkten redan varit? Om ni haft sex kring när ni fått utslag så finns det ju ändå en chans. 

• Whoeix

Nu har jag fixat bilder.
    Jag vet inte vad jag skall tro, och jag blir snart tokig. Som Yrja M sa, det är verkligen psykiskt jobbigt att växla mellan glädje och ledsenhet...

Här är bilderna iaf, säg gärna vad ni tror. Har inte alls lika ont i tuttarna idag, mår inte illa heller. Bara lite "mensvärk" och trött.

Vänstra bilden med blixt, högra utan blixt.
    Vänstra testet från igår morse (på båda bilderna) högra från idags morse (på båda bilderna)

Detta testet tog jag nu runt halv tre, efter att ha druckit en kopp kaffe och en halv liter vatten men hållt mig i fyra timmar. Tog ca fyra fem minuter för detta stecket att öht komma fram.

Jag är på BIM-1 idag.
    Känns som om mensen är på g hela tiden, och tuttarna ömmar som sagt inte lika mycket. 
    Trött är jag, men ingen huvudvärk (som jag har haft i tre dagar)

Jag vet att ni inte kan veta, men det är kul att höra vad ni tror! :) Det är ju det denna tråden är till för ;)
    Så vad tror ni?

• sajo0106
    Whoeix skrev 2012-07-09 15:43:46 följande:
    Nu har jag fixat bilder.
    Jag vet inte vad jag skall tro, och jag blir snart tokig. Som Yrja M sa, det är verkligen psykiskt jobbigt att växla mellan glädje och ledsenhet...

Här är bilderna iaf, säg gärna vad ni tror. Har inte alls lika ont i tuttarna idag, mår inte illa heller. Bara lite "mensvärk" och trött.

Vänstra testet från igår morse (på båda bilderna) högra från idags morse (på båda bilderna)

Detta testet tog jag nu runt halv tre, efter att ha druckit en kopp kaffe och en halv liter vatten men hållt mig i fyra timmar. Tog ca fyra fem minuter för detta stecket att öht komma fram.

Jag är på BIM-1 idag.
    Känns som om mensen är på g hela tiden, och tuttarna ömmar som sagt inte lika mycket. 

Jag vet att ni inte kan veta, men det är kul att höra vad ni tror! :) Det är ju det denna tråden är till för ;)
    Så vad tror ni?
    Men lugn lilla vän!! Mina test stegrar sig då inte förrens på dag 4 typ, testade i måndags tex och inte förrens på fredagen såg jag en stegring annars såg mina test antingen svagare ut eller lika starka som det första jag tog! Sluta testa varenda dag, är det NÅGOT som är dåligt för kroppen och graviditeten så är det denna hysteri och stress som man hänger upp sig på. Testa var 4:e dag så kommer du se en stor skillnad!!
  • Loppan8604
    Whoeix skrev 2012-07-09 15:43:46 följande:
    Nu har jag fixat bilder.

Vänstra testet från igår morse (på båda bilderna) högra från idags morse (på båda bilderna)Detta testet tog jag nu runt halv tre, efter att ha druckit en kopp kaffe och en halv liter vatten men hållt mig i fyra timmar. Tog ca fyra fem minuter för detta stecket att öht komma fram.Jag är på BIM-1 idag.

Så vad tror ni?

Du e gravid! Grattis:) ta de nu lugnt. Hormonet ökar var 2-3 dag så som ovanstående säger testa igen om 2-3 dagar så ska du se att de blir starkare:)
  • Whoeix

Huu jag vet att jag borde ta det lungt, men den där dumma mf-oron ligger i bakhuvudet hela tiden. >:(
    Min sambo säger också att jag skall ta det lungt, att ja kan testa igen imorgon om jag vill igen, och att det som händer det händer, vi kan inte göra något åt det oavsätt. Så jag skall försöka att inte tänka på det, men det är svårt, man vill ju veta! :)

• LisaL86
    Saga09 skrev 2012-07-08 20:02:08 följande:

Asch nu syns det inte sååå bra pga reflexerna med.. men jaja.. det ser lite tydligare ut i verkligheten Flört har ju dessutom många dagar kvar till BIM...
    Hej!

Hur många dagar innan testade du?
    Jag har BIM 17/7. Vill egentligen testa men det är väl jätte för tidigt?
  • sajo0106
    Whoeix skrev 2012-07-09 16:00:57 följande:
    Huu jag vet att jag borde ta det lungt, men den där dumma mf-oron ligger i bakhuvudet hela tiden. >:(
    Min sambo säger också att jag skall ta det lungt, att ja kan testa igen imorgon om jag vill igen, och att det som händer det händer, vi kan inte göra något åt det oavsätt. Så jag skall försöka att inte tänka på det, men det är svårt, man vill ju veta! :)
    Men självklart, och jag förstår din oro men den hjälper dig inte tyvärr! Det är sådan stress och hysteri om att det inte "får" bli fel, att det blir MF är inte helt ovanligt och desto mer man stressar över saker ökar ju risken för det! 

Du ska se om du inte testar i morgon utan håller dig tills på onsdag så kommer du se en finfin stegring! Dina test ser ut som mina och mina ökar ungefär var 4:e dag, det är först då jag kan se en markant skillnad på mina test!  
  • Knasten83

Whoeix: precis som jag trodde- det e visst stegring vännen! Det har bara inte hunnit hända så jättemkt- det kommer!!!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester