• satirnine

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja du är ju gravid iaf, och det lär ju stegra! Grattis!Cool

• laluna88
    Whoeix skrev 2012-07-09 15:43:46 följande:
    Nu har jag fixat bilder.
    Jag vet inte vad jag skall tro, och jag blir snart tokig. Som Yrja M sa, det är verkligen psykiskt jobbigt att växla mellan glädje och ledsenhet...

Här är bilderna iaf, säg gärna vad ni tror. Har inte alls lika ont i tuttarna idag, mår inte illa heller. Bara lite "mensvärk" och trött.

Vänstra bilden med blixt, högra utan blixt.
    Vänstra testet från igår morse (på båda bilderna) högra från idags morse (på båda bilderna)

Detta testet tog jag nu runt halv tre, efter att ha druckit en kopp kaffe och en halv liter vatten men hållt mig i fyra timmar. Tog ca fyra fem minuter för detta stecket att öht komma fram.

Jag är på BIM-1 idag.
    Känns som om mensen är på g hela tiden, och tuttarna ömmar som sagt inte lika mycket. 
    Trött är jag, men ingen huvudvärk (som jag har haft i tre dagar)

Jag vet att ni inte kan veta, men det är kul att höra vad ni tror! :) Det är ju det denna tråden är till för ;)
    Så vad tror ni?
    Grattis. Solklara pluss ;)
  • alexander2011
    Whoeix skrev 2012-07-09 15:43:46 följande:
    Nu har jag fixat bilder.
    Jag vet inte vad jag skall tro, och jag blir snart tokig. Som Yrja M sa, det är verkligen psykiskt jobbigt att växla mellan glädje och ledsenhet...

Här är bilderna iaf, säg gärna vad ni tror. Har inte alls lika ont i tuttarna idag, mår inte illa heller. Bara lite "mensvärk" och trött.

Vänstra bilden med blixt, högra utan blixt.
    Vänstra testet från igår morse (på båda bilderna) högra från idags morse (på båda bilderna)

Detta testet tog jag nu runt halv tre, efter att ha druckit en kopp kaffe och en halv liter vatten men hållt mig i fyra timmar. Tog ca fyra fem minuter för detta stecket att öht komma fram.
    Jag är på BIM-1 idag.
    Känns som om mensen är på g hela tiden, och tuttarna ömmar som sagt inte lika mycket. 
    Trött är jag, men ingen huvudvärk (som jag har haft i tre dagar)

Jag vet att ni inte kan veta, men det är kul att höra vad ni tror! :) Det är ju det denna tråden är till för ;)
    Så vad tror ni?

Jag tycker INTE att du behöver oroa dig!

Tetserna ser jätte bra ut, du är gravid o de är starka. helt klart! mina på bim+12 varinte ens såå starka o jag ahr en liten grabb nu så GRATTIS. slappna av och njut :) 
  • MalinTherese

nu har jag testat, rfsu- tidiga testet, CB med plus indikator, och apotekets grav-test.. på alla så kommer de ett svagt svagt streck.. och de spelar ingen roll hur tidigt på dagen jag testat så blir de lika... och alla kommer "inom tiden" men på digitala är det negativt...

känns hopplöst...  jävla spökstreck... 

• Saga09

Åhå jag har mer test som måste analyseras tror jag ( såfort mannen släpper ifrån sig datorn dvs )

Älskade Saga 090908
  • ZooZoo

Jag har ett gäng ÄL-tester till övers (24st) och säljer dem för 5 kr/st + porto
    De är från testlagret.se och har LOT nr 120131 och utgångsdatum 2014-01-30

Jag har även 3 st grav-stickor från samma företag (som ej har gett spökmarkeringar)
    LOT 120131 och utgångsdatum 2014-01-30, 5 kr/st +porto

Skicka ett pm om intresse finns

• Wictooria

Hej tjejer..
    Känns ju som att ni är väldigt kunniga i denna tråden så jag tänkte att ni kanske kunde ge mig lite hopp. haha
    Jag känner mig så förvirrad.

Jag hade äl 28/6, fick pos äl test då.
    Idag är det bim-3.
    Testen är negativa..
    Från jag vaknar fram till 12:00 så har jag mensvärk, som om att mensen skulle komma vilken sekund som helst. Men sen bara försvinner det.. Så har det vart i 3 dagar nu.
    Inget blod.. ingenting..
    livmodertappen är heelt stängd och mjuk. Helt igenmurad, så där är inga tecken på att mensen skulle komma.
    Brösten började ömma igår och är verkligen mycket mer ömma idag, mest runt och på bröstvårtorna.
    Det kan ju också vara tecken på mens iofs.

Det ända som säger att det ska komma mens är tempen som sjunkit från 37,0 till 36,7 och gravtesten som visar minus...
    Men jag försöker tänka att det kanske är för tidigt att testa??
    Med båda mina andra barn fick jag starkt och fint plus på bim-4.. Så det talar ju med emot..
    Känns som att jag borde fått plus nu om jag hade vart gravid.

Känns som att jag försöker hålla hoppet uppe ena sekunden och andra sekunden sitter jag och är negativ och förväntar mig mens..
    Vad hade ni tänkt?
    Borde jag ge upp och se fram emot nästa försök kanske.
    *deppar*

http://Wictooria.blogg.se
  • EQ85
    Wictooria skrev 2012-07-09 18:39:27 följande:
    Hej tjejer..
    Känns ju som att ni är väldigt kunniga i denna tråden så jag tänkte att ni kanske kunde ge mig lite hopp. haha
    Jag känner mig så förvirrad.

Jag hade äl 28/6, fick pos äl test då.
    Idag är det bim-3.
    Testen är negativa..
    Från jag vaknar fram till 12:00 så har jag mensvärk, som om att mensen skulle komma vilken sekund som helst. Men sen bara försvinner det.. Så har det vart i 3 dagar nu.
    Inget blod.. ingenting..
    livmodertappen är heelt stängd och mjuk. Helt igenmurad, så där är inga tecken på att mensen skulle komma.
    Brösten började ömma igår och är verkligen mycket mer ömma idag, mest runt och på bröstvårtorna.
    Det kan ju också vara tecken på mens iofs.

Det ända som säger att det ska komma mens är tempen som sjunkit från 37,0 till 36,7 och gravtesten som visar minus...
    Men jag försöker tänka att det kanske är för tidigt att testa??
    Med båda mina andra barn fick jag starkt och fint plus på bim-4.. Så det talar ju med emot..
    Känns som att jag borde fått plus nu om jag hade vart gravid.

Känns som att jag försöker hålla hoppet uppe ena sekunden och andra sekunden sitter jag och är negativ och förväntar mig mens..
    Vad hade ni tänkt?
    Borde jag ge upp och se fram emot nästa försök kanske.
    *deppar*
    Vet hur du tänker och känner.
    Bim -3 borde det egentligen visa ngt ju, ifall nu ägget släppte när du fick utslag för ÄL.
    Det kan ju släppa senare dock.
    Men.. Jag hade nog ställt in mig på mens då det är BIM-3. För man vill inte bli alltför besviken och det är lätt att man blir om man går och känner efter, analyserar osv.

{#emotions_dlg.flower} 
  • Ellenvillhabebis

Jag har ältestat lite denna vecka då ÄL borde varit i torsdags. Tors,fre hade jag älvärk & lördag typiska älflytningar men tycker inte jag fått 100% utslag.. kan det mittersta vara tillräckligt för att det är ÄL. Både innan & efter är det svagare lixom.. Syns det i mitt galleri?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester