Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ja du är ju gravid iaf, och det lär ju stegra! Grattis!
Ja du är ju gravid iaf, och det lär ju stegra! Grattis!
nu har jag testat, rfsu- tidiga testet, CB med plus indikator, och apotekets grav-test.. på alla så kommer de ett svagt svagt streck.. och de spelar ingen roll hur tidigt på dagen jag testat så blir de lika... och alla kommer "inom tiden" men på digitala är det negativt...
känns hopplöst... jävla spökstreck...
Åhå jag har mer test som måste analyseras tror jag ( såfort mannen släpper ifrån sig datorn dvs )
Jag har ett gäng ÄL-tester till övers (24st) och säljer dem för 5 kr/st + porto
De är från testlagret.se och har LOT nr 120131 och utgångsdatum 2014-01-30
Jag har även 3 st grav-stickor från samma företag (som ej har gett spökmarkeringar)
LOT 120131 och utgångsdatum 2014-01-30, 5 kr/st +porto
Skicka ett pm om intresse finns
Hej tjejer..
Känns ju som att ni är väldigt kunniga i denna tråden så jag tänkte att ni kanske kunde ge mig lite hopp. haha
Jag känner mig så förvirrad.
Jag hade äl 28/6, fick pos äl test då.
Idag är det bim-3.
Testen är negativa..
Från jag vaknar fram till 12:00 så har jag mensvärk, som om att mensen skulle komma vilken sekund som helst. Men sen bara försvinner det.. Så har det vart i 3 dagar nu.
Inget blod.. ingenting..
livmodertappen är heelt stängd och mjuk. Helt igenmurad, så där är inga tecken på att mensen skulle komma.
Brösten började ömma igår och är verkligen mycket mer ömma idag, mest runt och på bröstvårtorna.
Det kan ju också vara tecken på mens iofs.
Det ända som säger att det ska komma mens är tempen som sjunkit från 37,0 till 36,7 och gravtesten som visar minus...
Men jag försöker tänka att det kanske är för tidigt att testa??
Med båda mina andra barn fick jag starkt och fint plus på bim-4.. Så det talar ju med emot..
Känns som att jag borde fått plus nu om jag hade vart gravid.
Känns som att jag försöker hålla hoppet uppe ena sekunden och andra sekunden sitter jag och är negativ och förväntar mig mens..
Vad hade ni tänkt?
Borde jag ge upp och se fram emot nästa försök kanske.
*deppar*
Jag har ältestat lite denna vecka då ÄL borde varit i torsdags. Tors,fre hade jag älvärk & lördag typiska älflytningar men tycker inte jag fått 100% utslag.. kan det mittersta vara tillräckligt för att det är ÄL. Både innan & efter är det svagare lixom.. Syns det i mitt galleri?
Finns i mitt galleri under forumbilder