• EQ85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ellenvillhabebis skrev 2012-07-09 18:47:16 följande:
    Finns i mitt galleri under forumbilder
    syns inga bilder på ältest.
    bild på mage samt 2 gravtest
  • Madelonen1

Wictooria: Kan ju vara så att mensen är på ingång, men än så länge har du ju några dagar kvar! Även om du plussade på BIM-4 med de andra barnen så är ju alla graviditeter individuella :) förra gången plussade jag på BIM +2, denna gången på BIM + 8 ungefär :)

• Whoeix

Tack tjejer för att ni tar er tid att svara ^_^
    Jag har svårt att förstå att jag faktiskt är gravid, då jag inte känner något alls idag jämfört med de två dagarna som har vart. Tuttarna är knappt ömma, illamåendet borta och ingen huvudvärk. Bara trötthet.
    Tiden får utvisa helt enkelt. (även om jag gärna skulle haft en lucka in i magen så man kunde se vad som föregick därinne haha)
    Har någon av er haft det liknande? Symptom på bim-3 och bim-2 men på bim-1 inte allt lika mycket?

• Knasten83

Whoeix: förstår din frustration!!!! Håll ut! Ser fram emot morgondagens test, tror det kommer va en klar skillnad då!!

• Ellenvillhabebis

Jag har ältestat lite denna vecka då ÄL borde varit i torsdags. Tors,fre hade jag älvärk & lördag typiska älflytningar men tycker inte jag fått 100% utslag.. kan det mittersta vara tillräckligt för att det är ÄL. Både innan & efter är det svagare lixom...
  • Loppan8604
    Ellenvillhabebis skrev 2012-07-09 20:21:21 följande:
    Jag har ältestat lite denna vecka då ÄL borde varit i torsdags. Tors,fre hade jag älvärk & lördag typiska älflytningar men tycker inte jag fått 100% utslag.. kan det mittersta vara tillräckligt för att det är ÄL. Både innan & efter är det svagare lixom...

De e tyvärr inte positiva. De e bara att fortsätta testa:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester