• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Får se om jag lyckats lägga in bilden om den inte är för stor..
    har aldrig kollat med äggl-tester innan.. men ska se om jag fattar rätt.
    första är från 1 Juli visar inget, den 6 juli, mycket mera.. och i får 8 juli inget.. hade jag ägglossning den 6 eller är det för svagt.. :/

• EQ85
    Ellenvillhabebis skrev 2012-07-09 20:21:21 följande:

Jag har ältestat lite denna vecka då ÄL borde varit i torsdags. Tors,fre hade jag älvärk & lördag typiska älflytningar men tycker inte jag fått 100% utslag.. kan det mittersta vara tillräckligt för att det är ÄL. Både innan & efter är det svagare lixom...
    det är inte pos. ungefär såhär är pos

eller...

• Loppan8604
    MammaTillEliasTuvaOchLeila skrev 2012-07-09 20:33:52 följande:
    nu kanske?

De e inte heller positivt:(
  • Fru Amer
    Loppan8604 skrev 2012-07-09 20:39:00 följande:
    De e inte heller positivt:(
    okej.. men varför blir det starkare för varje dag och sen svagare igen? har tydligen ingen ägglosning dåå för mensen är alltid regelbunden...
  • HelenFr

Det kan vara så att det är positivt där emellan och det är därför du inte ser det på testerna

• satirnine
    HelenFr skrev 2012-07-09 20:44:31 följande:
    Det kan vara så att det är positivt där emellan och det är därför du inte ser det på testerna
    Precis, ifall du skulle testat fler gånger på samma dag/dygn så hade det kanske varit starkare då än när du testade. Så du har säkert haft ÄL bara att du inte gjorde ÄL testet när det var precis då.
  • Fru Amer
    HelenFr skrev 2012-07-09 20:44:31 följande:
    kanske skulle haft starkare på lördagen då jag inte kollade kanske? blir det mycket svagare dagen efter då?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester