• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Loppan8604 skrev 2012-07-09 20:39:00 följande:
    De e inte heller positivt:(

De kan ha varit positivt imellan de två starkare men för mej gpr trsterna från svag till starkare hela tiden för att sedan gå till positivt. Så att de bli svagare betyder kanske bara att du har äl lite senare än du tror? Men vill hoppas att du hade de där imellan:)
  • mammatillAnna
    mammatillAnna skrev 2012-07-09 20:08:07 följande:
    Ohh det går inte o lägga upp bilden är det nån här som jag kan skicka bilden till :)

Puffar
  • Saga09

Denna var från igår... nu har testen torkat så det syns inte ika bra på dem längre...
    Älskade Saga 090908
  • Loppan8604
    Saga09 skrev 2012-07-09 21:36:36 följande:
    Denna var från igår... nu har testen torkat så det syns inte ika bra på dem längre...

Ser en liiiite förändring. Hoppas:)
  • Helenmedh
    Saga09 skrev 2012-07-09 21:25:58 följande:

ÄL+8
    JAg tycker tyvärr det ser ut som klassiska spök Typ gråa och lite utsmetade... Såhär såg mina spök ut förra månaden.. 

Det längst ner av mina tycker jag är väldigt likt ditt... 

• Friida11
    MalinTherese skrev 2012-07-09 17:22:02 följande:
    nu har jag testat, rfsu- tidiga testet, CB med plus indikator, och apotekets grav-test.. på alla så kommer de ett svagt svagt streck.. och de spelar ingen roll hur tidigt på dagen jag testat så blir de lika... och alla kommer "inom tiden" men på digitala är det negativt...

känns hopplöst...  jävla spökstreck... 

Jag fick precis som dig svaga plus på alla utom digital där stod inte gravid jag var då på bim-6 men jag gav mig inte utan testade med digital IGEN när jag såg en stegring var då på bim -3 och fick då gravid 1-2 på digital så det finns hopp än :)
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester