• satirnine

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jijii skrev 2012-07-14 09:09:50 följande:

de två till vänster är från i morse, det syns mer nu när de torkat.. 
    har totalt 6st stickor från de senaste dagarna med svaga streck så det måste ju helt enkelt vara sant
    kan verkligen inte fatta.. känns så sjukt overkligt 
    kul! Stort grattis! Vilken ÄL dag är du på? Ska du ta digitalt? :)
    ♥ Första försöket efter pillerstopp ♥ ÄL 4 juli ♥ BIM 18 juli ♥
  • Capiche
    Knasten83 skrev 2012-07-14 10:44:32 följande:
    Capiche: tröstkram!!
    Tack. 

Bara ta nya tag, får sikta in mig på april bebis istället :)
    ÄL 28/7-29/7.
    Inte såååååå länge dit :D

~ Tredje försöket / ÄL 29/7 / BIM 11/8 ~
  • linkmamma

jag har tagit nytt test idag om det är någon som vill analysera*L*

• linkmamma

SATIRNINE: så ser mina test ut som jafg har testat med. De syns väldigt bra mot ljus men är SVÅRA att få bra på bild.

• satirnine
    linkmamma skrev 2012-07-14 13:11:53 följande:
    SATIRNINE: så ser mina test ut som jafg har testat med. De syns väldigt bra mot ljus men är SVÅRA att få bra på bild.
    Kul!
    Vilken dag efter ÄL är du på?
    Jag ska vänta två dagar innan jag testar igen, så kanske man slipper analysera. :) 
    ♥ Första försöket efter pillerstopp ♥ ÄL 4 juli ♥ BIM 18 juli ♥
  • Whoeix

Jag åkte inte bort lver helgen. Har stick och småhugg runt högra äggstocken (har vätska runt den sen tidigare enl gyn, men han tyckte inte det behövde göras något åt senast jag var där, för tcå månader sen) så jag nojjar över utomkveds. Kändes tryggare stt stanna hemma ifall något skulle hända.
    Testen blir snäppet starkare för varje dag. Tar på kvällen nu, eftersom jag tydligen har högre hcg då. Blir de det vid x?
    Har ju inga symptom, blir tokig på det! Försöker tänka att det är för tidigt (v4+5) v5 nu bara.
    Inget blod eller färgade flytningar sen i torsdags. Skall ringa kk på månda och i princip kräva att de kollar mig. Iaf min äggstock.

• linkmamma

SATIRNINE: jag är på ca äl+7 el 8 något sådant....Det är så jobbigt när man själv ser bra men på bild blir det inte så starkt...

• skumbanan

Whoeix: hoppas de kollar upp dej! Inte kul med smärta man inte vet vart den kommer ifrån. Hade du fått gravid på Cb digital?

• Fru Amer

Ett helsikes illamående, molvärk kvällstid (inte annars) huvudvärk, ont i tuttarna, extremt trött och känner mig febrig..
    MEN 6 dagar kvar tills bim.. Skulle vara fullt omöjligt att ha symtomet nu om man va gravid eller? Va dock mycket tydlig med de 2 sista barnen, och 1 flickan flyttade dom mig även 20 dagar tillbaka i graviditet fullt omöjligt att skulle kunna plusat den gången.. Kan säga att jag bara hade sex 1 gång då och det tog sig :/

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester