• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Whoeix skrev 2012-07-14 13:23:20 följande:
    Jag åkte inte bort lver helgen. Har stick och småhugg runt högra äggstocken (har vätska runt den sen tidigare enl gyn, men han tyckte inte det behövde göras något åt senast jag var där, för tcå månader sen) så jag nojjar över utomkveds. Kändes tryggare stt stanna hemma ifall något skulle hända.
    Testen blir snäppet starkare för varje dag. Tar på kvällen nu, eftersom jag tydligen har högre hcg då. Blir de det vid x?
    Har ju inga symptom, blir tokig på det! Försöker tänka att det är för tidigt (v4+5) v5 nu bara.
    Inget blod eller färgade flytningar sen i torsdags. Skall ringa kk på månda och i princip kräva att de kollar mig. Iaf min äggstock.
    Har också vätska/ cysta vid min äggstock. Gör förbaskat ont ibland.. Tror inte att du behöver oroa dig! Ett X känns ofta i vecka 7 ca. Men ring du och kräv en tid. Men var inte orolig, det mår ingen bra av! 

Kram på dig <3 
  • linkmamma

Hej tog ett till nu på em.. detta syns att det är rosa i verkligheten iaf..

• Helenmedh

Ulricaz: försökte trixa men fick inte fram något :/ När är bim?

Linkmamma: Jag ser något men tycker att det ser ut som klassiska spök tyvärr.. Och eftersom det inte ökat i styrka sen du la upp test igår (eller var det i förrgår?) så skulle jag inte lita på det där..  

• linkmamma

Jo men jag har ju ca en vecka kvar till bim så att det är svagt kan ju bero på det Jag ser skillnad irl.

• Whoeix

Skumbanan: nej, jag har i pricip fullstarka test på TL, så har inte brytt mig om digitalt. Men kanske skall skaffa det ändå? Hmm..

Helenmedh: jasså har du? Trodde jag nästan var ensam om det! Haha. Vad har läkarna sagt till dig om det? Var tror dem det kommer ifrån? Inboxa gärna! :)

• Zelmilainen

linkmamma, så har ALLA mina test sett ut de senaste fem försöken tyvärr. då verkar tl tester se ut när det inte är nåt. först när man ser tydliga streck (som detta ej är) så är de nåt att räkna med. jag får oxå såna streck nu, och jag litar inte på de tyvärr.

ulricaz: ser ingenting tyvärr 

nehepp...
  • Helenmedh
    linkmamma skrev 2012-07-14 15:26:09 följande:
    Jo men jag har ju ca en vecka kvar till bim så att det är svagt kan ju bero på det Jag ser skillnad irl.
    Okej, dåså. Ser du skillnad så är det väl inget snack om saken? Spökstreck stegras ju inte :) Dock kan jag hålla med Zelmilainen ang att få såna streck.. Har haft en hel drös, och då har det synt på datorn också.. Men men.. Håller tummarna 
  • Zelmilainen
    Helenmedh skrev 2012-07-14 15:41:29 följande:
    Okej, dåså. Ser du skillnad så är det väl inget snack om saken? Spökstreck stegras ju inte :) Dock kan jag hålla med Zelmilainen ang att få såna streck.. Har haft en hel drös, och då har det synt på datorn också.. Men men.. Håller tummarna 
    spökstreck kan tyvärr stegra och vara olika i styrka, så har det varit alla de senaste fem månaderna med just tl tester (men ja fortsätter använda de då ja gillar de bäst iaf). jag har tagit tre tester de senaste tre dagarna, det är olika styrka på alla de testerna, jag är INTE gravid än. när jag fått positiva streck (fick tidigt mf den gången) med testlagret har de strecken varit annorlunda. har tyvärr ej bilderna kvar på de testerna så jag kan visa.
    nehepp...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester